Pigetøj byttes til drengetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. august 2011

Georgia

juni skriver:

Der har jeg kun et par enkelte ting fra Noa noa - en trenchcoat, en cardigan og en top, alt helt nyt og med mærker.

vil gerne se det derinde hvad hedder du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

juni

Georgia skriver:

vil gerne se det derinde hvad hedder du?

Jeg har sendt dig et link til min profil.

Anmeld

16. august 2011

Georgia

juni skriver:

Jeg har sendt dig et link til min profil.

Kom til at tænke, at jeg ikke lige har overskud til at tage billeder af hvert stykke tøj. for der er dælme meget så må hellere lade hver.

Anmeld

16. august 2011

juni

Georgia skriver:

Kom til at tænke, at jeg ikke lige har overskud til at tage billeder af hvert stykke tøj. for der er dælme meget så må hellere lade hver.

Det behøver du skam heller ikke - du kan bare skrive hvilke mærker, hvilken str. og stand du har. Jeg er mest int. i Holly´s, småfolk og katvig.

Anmeld

16. august 2011

Georgia

juni skriver:

Det behøver du skam heller ikke - du kan bare skrive hvilke mærker, hvilken str. og stand du har. Jeg er mest int. i Holly´s, småfolk og katvig.

Jeg købte ikke de dyre mærker da han var lille, der har jeg mest neutrale/grå/base bukser, bodyer, spencer og lign. Fra H&M og Name It. Det jeg havde er solgt.
I str. 80 har jeg en hollys dragt (hvid med blå), og en katvig stribet med orange og mørkeblå - så fed!

Vh

Anmeld

16. august 2011

juni

Georgia skriver:

Jeg købte ikke de dyre mærker da han var lille, der har jeg mest neutrale/grå/base bukser, bodyer, spencer og lign. Fra H&M og Name It. Det jeg havde er solgt.
I str. 80 har jeg en hollys dragt (hvid med blå), og en katvig stribet med orange og mørkeblå - så fed!

Vh

Åh, str. 80 er nok lige stort nok, jo. Der er alt for lang tid til det skal bruges :-)

Anmeld

16. august 2011

Georgia

juni skriver:

Åh, str. 80 er nok lige stort nok, jo. Der er alt for lang tid til det skal bruges :-)

Okay så har jeg kun de lyse farver i helt små.

Anmeld

16. august 2011

nevfaniel

millesofie skriver:

mener du hvilken str jeg skal bruge

min pige bruger lige nu 92 så det har du nok ikke lige på lager tænker jeg men jeg har en veninde som venter sig så alle str er velkomne

jeg kan godt mødes i kbh, men så skal jeg bare lige finde en dag, vi er i kbh hver 14 dag sådan ca, så skal bare lige kigge på det.. men vi har talt om en dag her snart

den katvig body du har i str 80 på anden stidste foto vil jeg gerne bytte med

Anmeld

16. august 2011

millesofie

nevfaniel skriver:

den katvig body du har i str 80 på anden stidste foto vil jeg gerne bytte med

indtil videre så er det ts som får den men ellers skriver jeg en pb

Anmeld

16. august 2011

millesofie

jeg har desværre været syg her de sidste to dage og nok stadig i morgen men satser på at tage billed torsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.