Navn, da du var barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Isabella_mor

jeg ville gerne da jeg var barn at min første søn skulle hedde sigurd efter min morfar.

men pga nogle ting som han har gjort som jeg ikke kan acceptere.... så fortjæner det navn ikke at gå videre.. heller ikke efternavnet fra den side af familien... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

grinny

Da jeg var lille var det Caroline, men nu er jeg lidt mere til Silja

Anmeld

14. august 2011

Bambii

Jeg har i mange år sagt at når jeg får børn, så skel de hedde Lucaz og Izabella.. Og det holder jeg stadig ved selvom min søster er gravid og hendes søn skal hedde Lukaz..

Anmeld

14. august 2011

Storken

Ariel og Erik

Anmeld

14. august 2011

svanen73

Ik som barn, men som helt ung teen og mine døtre hedder det

Var vild med en fyr i en serie jeg pjækkede i skolen for at se, han hed Jamie og var også vild med en fyr der hed Renè, så tilføjede bare et ekstra e, Renèe

Har aldig tænkt i drengenavne, først fundet ud af som voksen navnene var til både piger og drenge. Fik så en søn her for 2 måneder siden, han skal hedde Luka

Anmeld

14. august 2011

Mettefpigen

Øhm... Hihi jaa det havde jeg... Var vild med Cosmo og Constantine..... Haha... Og det får den lille ikk lov til at hedde for manden  haha...

Anmeld

14. august 2011

lailamik

Anonym skriver:

Havde du navne idéer allerede som barn, hvis ja, er de holdt ved eller er de slet ikke på tale nu som voksen???

jeg havde som barn tænkt at  Silja var den sødeste navn, men nu synes jeg at der er flere og flere der hedder det, så ved ikke alligevel.

Jada har en faster som hedder Katrin, og havde det med at se så meget op til hende da jeg  var lille, at hver gang vi legede med Barbie dukker så hed min ALTID Katrin  

Nu har man så fundet ud af, at hun nu ikke var rigtigt noget at se op til, og faktiskt (undskyld) er en bitch, sååå no go med navnet Katrin. 

Anmeld

14. august 2011

GitteC78

Jeg ville gerne have at mine børn kom til at hedde Patrick, David og Nichella. Men disse navne kunne manden ikke lide, han kunne i stedet for lide Folmer . Det endte med Daniel, det eneste navn vi kunne lide. Nu er jeg gravid igen og til marts skal vi have en lille ny, så en dreng må det ikke blive, da vi ikke kan blive enig om navnet.

Anmeld

14. august 2011

emsaroto

jeg havde navnet mathias, men det var mest fordi at den sødeste dreng i klassen hed det

Anmeld

14. august 2011

MortilCilas

Har altid været vild med Kamille. Men min storesøster hedder Kamilla, så mit barn ville aldrig få navnet. Og har altid ville have at min dreng hed Lucas, og var min x også enig i, til vores søn, men vi ville ikke have at han skulle sidde i en klasse hvor 3 af dem hedder Lucas, så det blev Cilas

Men får jeg en pige nu, og hun ligner en Simone, er det det hun skal hedde. Hvis min kæreste selvfølgelig går med til det Og en dreng, Liam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.