Navn, da du var barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.543 visninger
33 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Anonym trådstarter

Havde du navne idéer allerede som barn, hvis ja, er de holdt ved eller er de slet ikke på tale nu som voksen???

jeg havde som barn tænkt at  Silja var den sødeste navn, men nu synes jeg at der er flere og flere der hedder det, så ved ikke alligevel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

MetteT

Ja det havde jeg... Hvis jeg fik en pige sku hun hedde louise eller julie... Men har i dag den dejligste Kathrine..

Anmeld

12. august 2011

HeidiØ

Jeg har altid holdt på Laura og Oliver, men det er to navne jeg ikke ville bruge idag!

Man har sjove idéer som barn, hehe - vores søn skal hedde William, det tror jeg aldrig jeg ville ha gættet på da jeg var lille

Anmeld

12. august 2011

SjeBets

ja det havde jeg, men kan faktisk slet ikke lide navnet i dag ... hehe ... sådan er der jo så meget 

Jeg mente Magnus, Alexander, eller andreas til min søn han hedder så Kalle ...  

Og tøsen det var Lærke,liv eller sille ... hun hedder Mikka ... 

De andre er bare for brugte nu, og oplevede da vi var på camping sidste år at mine bonus som har nogle meget brugte navne, når vi råbte på dem så vendte 10-12 drenge sig jo om, mine er der ikke så mange der hedder heldigvis, selv om nogle synes de er grimme så er jeg godt tilfreds

Anmeld

12. august 2011

Lunae

Anonym skriver:

Havde du navne idéer allerede som barn, hvis ja, er de holdt ved eller er de slet ikke på tale nu som voksen???

jeg havde som barn tænkt at  Silja var den sødeste navn, men nu synes jeg at der er flere og flere der hedder det, så ved ikke alligevel.

Jeg var fan af Malou og Oliver, men vi har fået os en lille Camille! Malou får jeg ikke et barn der hedder, men oliver er ikke helt udelukket

Anmeld

12. august 2011

aya-zia

Anonym skriver:

jeg havde ik nogle jeg viste bare jeg ville ha en pige med kun 3 bokstaver... hehe og nu har jeg to...

min ældste siger at hendes piger (som hun skal ha) skal hedde julie og maja... må se om det holder...

Anmeld

12. august 2011

Kit

Jeg havde en ide om, at jeg skulle have en Oscar og en Alberte. Da vi fik at vide, at vi skulle have en pige kom vi i fællesskab frem til to navne; Lily og Alberte. Jeg var mest til Lily og min mand var mest til Alberte. Hun blev omtalt i maven som Lillepigen og familien begyndte at kalde hende Lily-Alberte, da vi ikke kunne beslutte os. Og de havde alle en favorit af de to, som de meget gerne ville fortælle os FLERE gange.

Herhjemme fik manden i sidste ende lov til at bestemme, så jeg har idag skønne Alberte på 6 måneder. Folk fik først det endelige navn at vide på barselsgangen

Anmeld

12. august 2011

Pigent

Anonym skriver:

Jeg kan huske at jeg på et tidspunk ville have to piger der skulle hedde Jasmin og Sascha. Jeg er gået lidt væk fra begge navne, men Sascha kan jeg stadig godt lide. 
Filippa og Smilla var hvis også engang oppe at vende da jeg var lille, men ja Smilla er væk igen, Filippa er dog på min navneliste.  Jo også var der Ingrid, det var jeg også helt sikker på engang. Jeg kunne godt finde på at bruge det, men ved at min kæreste er alt imod det fordi det er et gammel navn.

Ebbe kunne jeg godt lide til en dreng, men det er jeg gået fra. 

Det var hvis lige det jeg kunne huske 

Anmeld

12. august 2011

Nimbus1984

Jo jo, var fuldstændig overbevist om at min første datter skulle hedde Tigerlilly! Det bliver det så ikke nu hvor jeg er voksen. Men hende indianerprinsessen fra jeg var ti vil altid have en speciel plads i mit hjerte!

Anmeld

12. august 2011

Zeus

Ja, Camilla.. Men endte med en Isabella og en Cajsa istedet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.