Navn, da du var barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

DK

Jep! Jeg synes at Katinka var det smukkeste navn... Det synes jeg så måske ikke mere... Har i dag en dejlig Kirstine i stedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Mumto3

Som barn synes jeg Rasmus var et rædsomt navn (jeg kendte ikke nogen der hed det!), men som voksen kunne jeg godt tænke mig en af vores drenge hed det, men det var manden desværre ikke med på. Nu synes jeg det fantastisk.

Anmeld

12. august 2011

KissMe

Da jeg var yngre ville jeg gerne have en soen der hed Mathias eller en datter der hed enten Jessica eller Isabella, men min datter hedder Heesun Lili...

Anmeld

12. august 2011

Becks

Anonym skriver:

Havde du navne idéer allerede som barn, hvis ja, er de holdt ved eller er de slet ikke på tale nu som voksen???

jeg havde som barn tænkt at  Silja var den sødeste navn, men nu synes jeg at der er flere og flere der hedder det, så ved ikke alligevel.

Jep..

Jeg har altid sagt mine unger skulle hede Amy og William og det siger jeg stadig, hvis den/de da ligner haha

Anmeld

12. august 2011

Sakris

Jep, har haft både et pigenavn og et drengenavn siden folkeskolen. Manden kan lide begge. Så vores datter hedder nu Isabella, og drengenavnet gemmer vi til hvis der skulle komme en dreng en dag!

Anmeld

12. august 2011

Sofia

Jeg kan huske jeg tænkte at jeg ville vælge et normalt navn, ala Jonas, Jesper.. Fordi jeg synes det var bedst det ikke var for specielt. Nu hedder min søn Alfred, jeg ved ikke om det falder i kategorien "normalt".

Anmeld

12. august 2011

cnmigo

Anonym skriver:

Havde du navne idéer allerede som barn, hvis ja, er de holdt ved eller er de slet ikke på tale nu som voksen???

jeg havde som barn tænkt at  Silja var den sødeste navn, men nu synes jeg at der er flere og flere der hedder det, så ved ikke alligevel.

Jeps, havde 100% ét pigenavn: Melissa 

Og senere kom også Malene til.

Min datter hedder Emma og havde nummere to også været en pige skulle det være Sara. Sååå det holdte ikke stik

Anmeld

12. august 2011

tinasmor

Anonym skriver:

Da jeg var barn, var jeg sikker på at min datter skulle hedde Amanda (fra Dollers- eller var det Dallers) Ikke lige med i mine overvejelser da jeg som voksen blev gravid.

Anmeld

13. august 2011

hende-nanna

Da jeg var lille skulle mine børn hedde Jonas eller Maja. 
Det ville de ikke komme til i dag, da ekskæresten hedder Jonas og bedste veninden Maja

Derefter var jeg i lang tid overbevist om at det skulle være Malthe Viktor & Freja Marie. Stadig navne jeg godt kan lide, men Magnus Viktor & Elina Mathilde er de navne jeg ville vælge lige nu! :-D 

Anmeld

13. august 2011

132319

Slet ikke

Jeg ville have en Julie eller en Peter

Jeg har en Hjalte og en Kamille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.