Hold da op et rand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Jeg har været til 3 lægebesøg... 2 jordemoder besøg, skal til jordemoder d. 24 August... Og sikkert 1 gang mere yderligere op til termin... 

Scanninger har jeg været til en del... 7 scanninger indtil videre.... 

Fødegangen 1 gang... 

Lidt mere moderat end mig så. Men du har da også været afsted til nogle scanninger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Kofoed.

***S*** skriver:

Det var noget jeg frivilligt kunne vælge igennem hos min Jordmoder, så det sagde vi ja tak til.

Jeg var til første gang i juni, hvor det handlede om amming også skal vi begge har den 20 august, hvor det så handler om fødsel.

Skal kun de 2 gange og det tager ca. 1 time pr. gang. Men har hørt fra flere det ikke er mange kommuner/sygehuse der tilbyder det mere.  Har du ikke fået tilbudet om det??

Jeg er blevet tilbudt, to omgange af 2 timer, men man skal minimum være 34+0 for at deltage, synes det er en underlig regl, plus det er kun om fredagen og det må ikke være samme fredag, så er jeg måske underlig, men det gider jeg ikke bøvle med så, jeg bør kunne føde uden, plus jeg skal have en epiralblokkade, ingen diskution og de vil holde mig indlagt i minimum et par dage, så kommer ammingen vel der. Så ser ikke den store grund til det.

Anmeld

13. august 2011

***S***

Kofoed. skriver:

Jeg er blevet tilbudt, to omgange af 2 timer, men man skal minimum være 34+0 for at deltage, synes det er en underlig regl, plus det er kun om fredagen og det må ikke være samme fredag, så er jeg måske underlig, men det gider jeg ikke bøvle med så, jeg bør kunne føde uden, plus jeg skal have en epiralblokkade, ingen diskution og de vil holde mig indlagt i minimum et par dage, så kommer ammingen vel der. Så ser ikke den store grund til det.

Nej det lyder da os besværligt, så kan jeg godt forstå du takkede nej.. Jeg kunne heldigvis få det til at passe med mine fridage. Så har jeg da hørt lidt om hvad der skal ske, inden det sker..  Som man sikkert har glemt når man kommer på fødegangen.. hehe.

Anmeld

14. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Vi bruger også bagsiden på min nu.

Hihi

Anmeld

14. august 2011

Kofoed.

***S*** skriver:

Nej det lyder da os besværligt, så kan jeg godt forstå du takkede nej.. Jeg kunne heldigvis få det til at passe med mine fridage. Så har jeg da hørt lidt om hvad der skal ske, inden det sker..  Som man sikkert har glemt når man kommer på fødegangen.. hehe.

Jeg tror det vil være nyttigt, men ja, man glemmer det helst sikkert hurtigt, når man står i det

Anmeld

14. august 2011

Mira0911

Kofoed. skriver:

Lidt mere moderat end mig så. Men du har da også været afsted til nogle scanninger.

Ja det må man sige...  Nu er det også snart slut med det renderi... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.