Hold da op et rand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.464 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Kofoed.

I Mira0911 tråd med updates på vores graviditeter ville jeg lige lave en udregning på, hvor mange gange jeg har været afsted pga graviditet. Indtil videre hedder det 11 scanninger, 6 lægebesøg, 5 jordemoder (med 4 forskellige jordemødre), 2 gange forbi FG, 1 akutindlæggelse (mistanke om blodprop og overbelastet hjerte) og 2 glukosebelastningertest. Jeg forstå skimse godt jeg er træt af alt det frem og tilbage.

Derudover mangler jeg minimum 2 scaninger og 2 jordemodersamtaler, wee.

Hvad med jer andre, er i også tit afsted? Eller hvordan har det været for jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Ka+Ma=Be

I Mira0911 tråd med updates på vores graviditeter ville jeg lige lave en udregning på, hvor mange gange jeg har været afsted pga graviditet. Indtil videre hedder det 11 scanninger, 6 lægebesøg, 5 jordemoder (med 4 forskellige jordemødre), 2 gange forbi FG, 1 akutindlæggelse (mistanke om blodprop og overbelastet hjerte) og 2 glukosebelastningertest. Jeg forstå skimse godt jeg er træt af alt det frem og tilbage.

Derudover mangler jeg minimum 2 scaninger og 2 jordemodersamtaler, wee.

Hvad med jer andre, er i også tit afsted? Eller hvordan har det været for jer?

Puha!  Ja, så kan jeg da også godt forstå, at du er lidt træt af dem allesammen!

Jeg har haft mine almindelige besøg og så lige en tur forbi AOMA to gange. Men det har heldigvis ikke fyldt så meget

Anmeld

12. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Puha!  Ja, så kan jeg da også godt forstå, at du er lidt træt af dem allesammen!

Jeg har haft mine almindelige besøg og så lige en tur forbi AOMA to gange. Men det har heldigvis ikke fyldt så meget

Ja, bare i Juni lå der et par scanninger, indlæggelsen og begge ture forbi FG, derfor har jeg nydt min mini ferie jeg havde i juli, har siden 5 juli kun været til 2 scanninger og 2 jordemodersamtaler, det er helt skønt , skulle dog have været afsted i går, men det blev aflyst af jordemoderen, dog for jeg så min gammel jordemoder på torsdag, wee, den bedste af dem alle.

Hvad har du været på AOMA for?

Anmeld

12. august 2011

***S***

Puhaa, forstår godt du er træt af det rand..

Jeg har bare været til de almindelige scanninger, lægebesøg og JM samtaler.. Mangler nu 2 JM samtaler og en Fødselsforberedelse inden baby melder sin ankomst.

Anmeld

12. august 2011

HeidiØ

Hooold da op, det var ikke så lidt endda

Næh, jeg har bare været til 3 lægebesøg, 3 JM besøg, NF, MD og så 2 ekstra 3d scanninger (pga. nysgerriged)  Så jeg klager ikke.

Skal dog skifte sygehus nu, så der vil jeg godt lige mødes et par gange med JM og ha rundvisning!

Anmeld

12. august 2011

ønskeprinsesse2011

jeg har været til 3 lægebesøg, 4 jm besøg. nf, md. en ekstra scanning i uge 15 grundet blødning. 2 skutte ture til fg grundet smerter og ingen aktivitet.

det syntes jeg er rigeligt

Anmeld

12. august 2011

Kofoed.

***S*** skriver:

Puhaa, forstår godt du er træt af det rand..

Jeg har bare været til de almindelige scanninger, lægebesøg og JM samtaler.. Mangler nu 2 JM samtaler og en Fødselsforberedelse inden baby melder sin ankomst.

Privat fødselsforberedelse eller er det noget sygehuset tilbyder (det er åbenbart meget forskelligt)? Og hvornår skal du afsted til det?

Anmeld

12. august 2011

Kofoed.

HeidiØ skriver:

Hooold da op, det var ikke så lidt endda

Næh, jeg har bare været til 3 lægebesøg, 3 JM besøg, NF, MD og så 2 ekstra 3d scanninger (pga. nysgerriged)  Så jeg klager ikke.

Skal dog skifte sygehus nu, så der vil jeg godt lige mødes et par gange med JM og ha rundvisning!

Ja flytningen må da være lige om lidt. Det bliver da fedt, men meget anerledes.

Anmeld

12. august 2011

SaNiNa

Jeg har slet slet ikke tal på hvor mange gange jeg har været af sted. og ved jo det ikke er slut endnu.

Spurgte også idag om det ikke snart var letter at jeg flyttede adresse for hold da op, har snart min helt egen faste stue (9)

men jeg mangler stadig 1 læge besøg 3-4 jdm besøg hvis der så ikke lige kommer lidt flere til.

svagre ved jeg at jeg har 5 besøg på endnu. Er rigtig rigtig træt af alt det her graviditets halløj

Anmeld

12. august 2011

Kofoed.

jeg har været til 3 lægebesøg, 4 jm besøg. nf, md. en ekstra scanning i uge 15 grundet blødning. 2 skutte ture til fg grundet smerter og ingen aktivitet.

det syntes jeg er rigeligt

Det lyder godt nok heller ikke underholdende.

Mine 11 scanninger var tryghed (uge 7), akut grundet blødning (uge 11), nf, selvbetalt køns (uge 15), md og resten (de 6) var vækst.

Men er nu alligevel glad for, at det hovedsagligt er scanninger, synes det er skønt, at se udvirklingen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.