Hold da op et rand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg har slet slet ikke tal på hvor mange gange jeg har været af sted. og ved jo det ikke er slut endnu.

Spurgte også idag om det ikke snart var letter at jeg flyttede adresse for hold da op, har snart min helt egen faste stue (9)

men jeg mangler stadig 1 læge besøg 3-4 jdm besøg hvis der så ikke lige kommer lidt flere til.

svagre ved jeg at jeg har 5 besøg på endnu. Er rigtig rigtig træt af alt det her graviditets halløj

Ja, du har godt nok også været meget afsted. Jeg måtte også lige tænke mig om en gang eller to før jeg kunne huske antallene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

HeidiØ

Kofoed. skriver:

Ja flytningen må da være lige om lidt. Det bliver da fedt, men meget anerledes.

Ja, det er imorgen Det blir dejligt at komme hjem til jylland, hehe!

MEN - mind mig om at næste gang jeg blir gravid, så skal vi IKKE flytte lige op til termin!!

Anmeld

13. august 2011

SaNiNa

HeidiØ skriver:

MEN - mind mig om at næste gang jeg blir gravid, så skal vi IKKE flytte lige op til termin!!

Puha det ville jeg slet ikke kunne overskue.

værken denne her gang eller sidste gang. Er glad for Nicklas var en "stor" dreng da vi flyttede

Anmeld

13. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Ja, du har godt nok også været meget afsted. Jeg måtte også lige tænke mig om en gang eller to før jeg kunne huske antallene.

Har godt nok alle tiderne til at stå på min vandrejournal, men der står så meget på den at det slet ikke er til at finde rund i mere. der er jo slet ikke nok felter

Anmeld

13. august 2011

TrineMine86

Kofoed. skriver:

I Mira0911 tråd med updates på vores graviditeter ville jeg lige lave en udregning på, hvor mange gange jeg har været afsted pga graviditet. Indtil videre hedder det 11 scanninger, 6 lægebesøg, 5 jordemoder (med 4 forskellige jordemødre), 2 gange forbi FG, 1 akutindlæggelse (mistanke om blodprop og overbelastet hjerte) og 2 glukosebelastningertest. Jeg forstå skimse godt jeg er træt af alt det frem og tilbage.

Derudover mangler jeg minimum 2 scaninger og 2 jordemodersamtaler, wee.

Hvad med jer andre, er i også tit afsted? Eller hvordan har det været for jer?

ja jeg har følt mig som total hypokonder i min graviditet, har stort set ikke lavet andet end at rende til læge, kontroller, scanninger osv. godt det snart er slut hehe

indtil videre har jeg været til:

Scanning: 6 gange, snart 7..
Jordemoder: 3 gange, snart 4..
Fødegangen: 4 gange
Egen læge: pyhh den er lang... 21 gange (dog er det også pga. af at jeg får taget blodprøver hver 14endes dag)
Glukosebelastningstest: 2 gange

så jo jeg er også ved at være træt af alt det renden frem og tilbage, ligesom dig hehe..

Anmeld

13. august 2011

Mira0911

Jeg har været til 3 lægebesøg... 2 jordemoder besøg, skal til jordemoder d. 24 August... Og sikkert 1 gang mere yderligere op til termin... 

Scanninger har jeg været til en del... 7 scanninger indtil videre.... 

Fødegangen 1 gang... 

Anmeld

13. august 2011

***S***

Kofoed. skriver:

Privat fødselsforberedelse eller er det noget sygehuset tilbyder (det er åbenbart meget forskelligt)? Og hvornår skal du afsted til det?

Det var noget jeg frivilligt kunne vælge igennem hos min Jordmoder, så det sagde vi ja tak til.

Jeg var til første gang i juni, hvor det handlede om amming også skal vi begge har den 20 august, hvor det så handler om fødsel.

Skal kun de 2 gange og det tager ca. 1 time pr. gang. Men har hørt fra flere det ikke er mange kommuner/sygehuse der tilbyder det mere.  Har du ikke fået tilbudet om det??

Anmeld

13. august 2011

Kofoed.

HeidiØ skriver:

Jeg skal prøve

Anmeld

13. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Har godt nok alle tiderne til at stå på min vandrejournal, men der står så meget på den at det slet ikke er til at finde rund i mere. der er jo slet ikke nok felter

Vi bruger også bagsiden på min nu.

Anmeld

13. august 2011

Kofoed.

TrineMine86 skriver:

ja jeg har følt mig som total hypokonder i min graviditet, har stort set ikke lavet andet end at rende til læge, kontroller, scanninger osv. godt det snart er slut hehe

indtil videre har jeg været til:

Scanning: 6 gange, snart 7..
Jordemoder: 3 gange, snart 4..
Fødegangen: 4 gange
Egen læge: pyhh den er lang... 21 gange (dog er det også pga. af at jeg får taget blodprøver hver 14endes dag)
Glukosebelastningstest: 2 gange

så jo jeg er også ved at være træt af alt det renden frem og tilbage, ligesom dig hehe..

Håber du bor tættere på din læge end jeg gør så da, hold da op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.