Madklub.. København..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

nattergalen

Livas mor skriver:

Er jeg den eneste med barn i klubben??

Jeg kan læse mig frem til at roselil har en lille og jeg ved camillavalby venter sig til september mener jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Kay

nattergalen skriver:

Ja det er absolut også en af grundene til jeg er glad for at bo her så tillykke igen.. Jeg havde lige glemt at du arbejder i Kbh Glæder mig til at ses igen

jeg glæder mig også til at se dig igen der er gået alt for lang tid...

Anmeld

14. august 2011

CamillaValby

nattergalen skriver:

Hej Camilla Det lyder godt.. Nu må vi da snart være nok til at starte Hvordan går det med maven? du er da også lige ved at være klar ikk?

Lige præcis

Jamen det går fint, bliver federe og federe Og ligner snart en hval specielt nåt jeg skal ud af sengen.

Hvordan gør vi det nemmeste så vi kan kommunikere? evt. over mail der kan vi alle jo sætte hinanden på ?

Anmeld

14. august 2011

N&J

nattergalen skriver:

Hejsa, 

Er der nogen af jer herinde der kunne være interesseret i at starte en madklub.. 
Mødes en gang om måneder, lave noget lækker mad, og hygge over det?

Hvis det kunne være noget så skriv, og lad os se hvor mange vi bliver..

Tænker umiddelbart hvis vi ikke bliver mange at det kan gå på tur hos hinanden, og bliver vi mange må vi finde en anden løsning 

Kom frit frem alle jer der elsker at lave mad 

Jeg vil også gerne være med sammen med min lille datter Nikita på to, vi bor i nv i en lille lejlighed, og jeg læser til lærer. 

vi har opstart på skolen lige om lidt, men jeg er frisk, så længe det ikke bliver for sent, hvis det er i hverdagene, ift. min datters sengetid. 

Kram fra Jane og Nikita

Anmeld

14. august 2011

Kay

syntes efterhånden der er flere i vores lille gruppe der er fra NV.... må man spørge hvor i NV i andre bor??? (vi flytter jo godt nok fra nv om en uge men allige vel)

Anmeld

14. august 2011

nattergalen

Jeg tror camillavalby har en pointe enten skal vi rykke over på mail el også udviksle nr.. Tror mailen er god at starte med her er min : nattergalen@live.dk så kan i andre også skrive på og så må vi til at finde en dato og hvor første gang skal være men det kan vi finde ud af over mailen N og j velkommen til jo flere jo bedre..

Anmeld

14. august 2011

Kay

nattergalen skriver:

Jeg tror camillavalby har en pointe enten skal vi rykke over på mail el også udviksle nr.. Tror mailen er god at starte med N og j velkommen til jo flere jo bedre..

skal vi så ikke bare alle skrive en pb til dig med vores mail i... og så sender du os alle en mail??

Anmeld

14. august 2011

nattergalen

Jo kay, det kan vi godt sige.. Så er alle jeres mails ikke herinde I skriver bare alle en pb med mail og måske hvornår i kan første gang så kan jeg sende det ud til jer og så må vi blive enige om den dag flest kan

Anmeld

15. august 2011

Livas mor

Kay skriver:

syntes efterhånden der er flere i vores lille gruppe der er fra NV.... må man spørge hvor i NV i andre bor??? (vi flytter jo godt nok fra nv om en uge men allige vel)

Vi bor lige ved Frederiksborgvej og Lygten Ja sikke mange nv'er vi er

Anmeld

15. august 2011

Livas mor

nattergalen skriver:

Jo kay, det kan vi godt sige.. Så er alle jeres mails ikke herinde I skriver bare alle en pb med mail og måske hvornår i kan første gang så kan jeg sende det ud til jer og så må vi blive enige om den dag flest kan

Så er der sendt en pb til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.