Madklub.. København..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.342 visninger
50 svar
0 synes godt om
12. august 2011

nattergalen

Hejsa, 

Er der nogen af jer herinde der kunne være interesseret i at starte en madklub.. 
Mødes en gang om måneder, lave noget lækker mad, og hygge over det?

Hvis det kunne være noget så skriv, og lad os se hvor mange vi bliver..

Tænker umiddelbart hvis vi ikke bliver mange at det kan gå på tur hos hinanden, og bliver vi mange må vi finde en anden løsning 

Kom frit frem alle jer der elsker at lave mad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Livas mor

Super god ide, er der mad indblandet er jeg altid klar

Vi har netop revet vores gamle køkken ned og er ved at sætte nyt op, så ville da med glæde ligge hus til et par søde damer og deres skønne børn og Liva ville elske det

Anmeld

12. august 2011

nattergalen

Livas mor skriver:

Super god ide, er der mad indblandet er jeg altid klar

Vi har netop revet vores gamle køkken ned og er ved at sætte nyt op, så ville da med glæde ligge hus til et par søde damer og deres skønne børn og Liva ville elske det

Lyder fantastisk

Jeg tænker også det kun kan være hyggeligt.. 

Tillykke med det nye køkken, så skal det da afprøves

Anmeld

12. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hej jeg synes også det ville være rigtig hyggeligt Elsker at lave mad og kage/desserter. Jeg bor i nordvest med min mand og vores søn Elias på 7 mdr.

Jeg er skolelærer, men på barsel, bare lidt info da jeg ikke har skrevet noget på min profil endnu

Anmeld

14. august 2011

nattergalen

Roselil skriver:

Hej jeg synes også det ville være rigtig hyggeligt Elsker at lave mad og kage/desserter. Jeg bor i nordvest med min mand og vores søn Elias på 7 mdr.

Jeg er skolelærer, men på barsel, bare lidt info da jeg ikke har skrevet noget på min profil endnu

Hej Roselil, og velkommen til.. 

Dejligt du lige skriver lidt om dig selv.. Vi håber der snart melder sig et par stykker mere så vi kan starte

Forresten jeg bor i Tårnby, mener jeg ikke står på min profil.. men 350 s kører hele vejen ud til mig.. 

hilser Ouafae

Anmeld

14. august 2011

nattergalen

Hej tøsser der her meldt jer herinde.. 

Kom endelig med nogle gode ideer til hvordan vi skal arrangere vores madklub.. Melder jer endelig på banen Både mht hvor ofte vi skal mødes? tid? mad osv

Anmeld

14. august 2011

Livas mor

Ok også lidt info om mig..

Er 27 år, gift med Zakarias på 33 år og sammen har vi Liva på snart 22 måneder. Vi bor i Nordvest og jeg sidder pt. og skriver på min bachelor, så jeg forhåbentlig kan blive færdig som sygeplejerske til januar 2012 med speciale i psykiatrien..

Måske vi skulle mødes ca. 2 gange om måneden på skift og så ellers bare spise, hygge, snakke og lade børnene få glæde af hinanden..

Anmeld

14. august 2011

nattergalen

Livas mor skriver:

Ok også lidt info om mig..

Er 27 år, gift med Zakarias på 33 år og sammen har vi Liva på snart 22 måneder. Vi bor i Nordvest og jeg sidder pt. og skriver på min bachelor, så jeg forhåbentlig kan blive færdig som sygeplejerske til januar 2012 med speciale i psykiatrien..

Måske vi skulle mødes ca. 2 gange om måneden på skift og så ellers bare spise, hygge, snakke og lade børnene få glæde af hinanden..

Så skulle jeg vist også præcentere mig selv

Jeg hedder Ouafae, gift med Lars på snart 3. år.. 26 år gammel og bor i Tårnby.. Til daglig læser jeg til socialrådgiver, skal til at starte på mit 2. semester.. 
Jeg har ikke selv nogle børn, men håber vi snart har held med os.. Vi har prøvet i snart 1 år..

2 gange om mdr lyder hel fint med mig
Nogen bud på hvor mange vi skal være før vi starter? 

Anmeld

14. august 2011

nattergalen

Jeg mente ikke at citer dig men skrive generalt.. sorry.. 

Anmeld

14. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hej, måske vi bare kunne starte med at mødes og så snakke derfra om hvordan og hvorledes. I er velkomne hjemme hos mig Jeg ved ikke med deltagere? Skal vi skrive en ny tråd eller lade denne stå lidt? ellers kunne vi også bare mødes og så holde gruppen åben hvis der er andre der bliver interesserede på et tidspunkt?

Jeg har orlov til november. Så indtil da har jeg jo masser af tid Derfor er 1-2 gange i mdr. fint, men derefter kan det godt være, at jeg må ikke kan overskue at mødes helt så ofte?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.