Madklub.. København..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

Kay

os mig være med

jeg er helt klar på god mad og hygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

nattergalen

Kay skriver:

os mig være med

jeg er helt klar på god mad og hygge

Lyder rigtig hyggeligt at du også vil være med yay yay yay.. Sig mig hvor er det i flytter/flyttet hen?

Anmeld

14. august 2011

Kay

nattergalen skriver:

Lyder rigtig hyggeligt at du også vil være med yay yay yay.. Sig mig hvor er det i flytter/flyttet hen?

vi flytter til lyngby... i næste weekend eller næste igen...

en dejlig lejlighed... med plads til spisebord... og med have

Anmeld

14. august 2011

CamillaValby

Uhh jamen jeg er da næsten også helt frisk. Eller det er jeg nok Elsker jo mad hihi, og god hygge

Anmeld

14. august 2011

nattergalen

Kay skriver:

vi flytter til lyngby... i næste weekend eller næste igen...

en dejlig lejlighed... med plads til spisebord... og med have

Hvr fedt tillykke med det Men er det ikke lidt halvdyrt at bo i Lyngby? Vi kommer til at savne dig i indre Kbh..

Anmeld

14. august 2011

nattergalen

CamillaValby skriver:

Uhh jamen jeg er da næsten også helt frisk. Eller det er jeg nok Elsker jo mad hihi, og god hygge

Hej Camilla Det lyder godt.. Nu må vi da snart være nok til at starte Hvordan går det med maven? du er da også lige ved at være klar ikk?

Anmeld

14. august 2011

Kay

nattergalen skriver:

Hvr fedt tillykke med det Men er det ikke lidt halvdyrt at bo i Lyngby? Vi kommer til at savne dig i indre Kbh..

jo 1000 mere om md. men tilgængæld tæt på lyngby centrum, med have og et roligt kvater der er lukket med grønne områder og legepladser godt når vi en dag får børn

og jeg kommer jo stadig til at være i indre kbh... arbejder jo stadig i kbh hihi

Anmeld

14. august 2011

Livas mor

Er jeg den eneste med barn i klubben??

Anmeld

14. august 2011

Kay

Livas mor skriver:

Er jeg den eneste med barn i klubben??

vi har i altfald ikke barn endnu

Anmeld

14. august 2011

nattergalen

Kay skriver:

jo 1000 mere om md. men tilgængæld tæt på lyngby centrum, med have og et roligt kvater der er lukket med grønne områder og legepladser godt når vi en dag får børn

og jeg kommer jo stadig til at være i indre kbh... arbejder jo stadig i kbh hihi

Ja det er absolut også en af grundene til jeg er glad for at bo her så tillykke igen.. Jeg havde lige glemt at du arbejder i Kbh Glæder mig til at ses igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.