mad til mig og min dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

L.J.L

Ni-ko-li-ne skriver:

boller i karry

-som er super lækkert og som vi elsker herhjemme, men også får alt for tit Vi fik det sidste onsdag ellers god ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

MLT

EmmaJosephine skriver:

risengrød ?

Eller klatkager! 

Anmeld

12. august 2011

L.J.L

EmmaJosephine skriver:

risengrød ?

ja sgu da!!! Det tror jeg da er det vi gør, for det gider manden nemlig aldrig at spise, og så mætter det jo dejligt

super ide, tak!

Anmeld

12. august 2011

L.J.L

EmmaJosephine skriver:

Eller klatkager! 

ja men så er der jo til klatkager i morgen

Anmeld

12. august 2011

MLT

L.J.L skriver:

ja sgu da!!! Det tror jeg da er det vi gør, for det gider manden nemlig aldrig at spise, og så mætter det jo dejligt

super ide, tak!

Er glad for at ku' hjælpe ;-))

Anmeld

12. august 2011

patella

L.J.L skriver:

super ide, tak!

Haha lidt sjovt, jeg er alene hjemme med min dreng i aften på 20 måneder og vi skal ha risengrød, for det kan farmand ikke fordrage Min dreng har dog aldrig smagt det endnu, så jeg er lidt spændt... 

Anmeld

12. august 2011

MLT

L.J.L skriver:

ja men så er der jo til klatkager i morgen

Ja, det er der, og de smager jo også godt!! Mums 

Anmeld

12. august 2011

Ansemusen

L.J.L skriver:

ja, jeg tænkte faktisk på det tidligere, er bare i tvivl om han gider fyldet og om han så ikke kun spiser pandekagen men det var en god ide, den overvejes kraftigt!

Prøv det  Måske han kan spise meget mere end du tror - vores lille bøvs på 14 måneder spiser sort set alt! Der kan en sjælden gang imellem være dage, hvor der er en bestemt ting han ikke lige har lyst til. Men næste gang er der ingen problemer. Husk at man skal prøve igen og igen og igen så man undgår at de bliver kræsne!

Hvad med noget thaikarryret med kylling og kokosmælk? Det behøver jo ikke at være stærkt, hvis ikke han kan være med på det. Vores dreng smovser dog med glæde selv meget stærke retter i sig. Så måske din dreng også kan..

Ellers en lækker lasagne? Det plejer at være et hit hos de fleste børn!

Anmeld

12. august 2011

L.J.L

patella skriver:

Haha lidt sjovt, jeg er alene hjemme med min dreng i aften på 20 måneder og vi skal ha risengrød, for det kan farmand ikke fordrage Min dreng har dog aldrig smagt det endnu, så jeg er lidt spændt... 

og min dreng er også 20 mdr pudsigt nok. Min dreng har dog fået det før i vuggestuen, og der sagde de at han rigtig godt kunne lide det. Og han elsker havregrød hvilket jo minder lidt om, så er sikker på det er et hit

Anmeld

12. august 2011

L.J.L

EmmaJosephine skriver:

Ja, det er der, og de smager jo også godt!! Mums 

ja elsker klatkager, med masser af sukker og jordbærmarmelade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.