mad til mig og min dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.651 visninger
28 svar
0 synes godt om
12. august 2011

L.J.L

Mig og min søn på 1½ skal spise sammen alene i aften, for far er ude. Men hvad søren skal jeg finde på at lave?

Vi vil gerne smovse nu når min mand ikke er hjemme Men det skal være noget jeg kan lave på forhånd, ihvertfald en del af det, så jeg ikke skal stå længe i køkkenet når min dreng er kommet fra vuggestue.

Har du et godt forslag???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

L.J.L

slet ingen ideer?

Anmeld

12. august 2011

serinasmor

hvad kan han lide?? og hvad kan du lide??

var det mig ville det ende med pasta og kødsauce for det ELSKER serina .... så ville jeg nok bare spice det op med friskrevet parmesan

Anmeld

12. august 2011

MLT

Nogle små pizzaer, som han kan være med til at lave .. Bag dejen før, og så kan han hjælpe med fyld

Anmeld

12. august 2011

L.J.L

serinasmor skriver:

hvad kan han lide?? og hvad kan du lide??

var det mig ville det ende med pasta og kødsauce for det ELSKER serina .... så ville jeg nok bare spice det op med friskrevet parmesan

ja pasta bolognese er også bare det oplagte valg, det har jeg tænkt på, men det fik vi bare mandag og tirsdag

Hvad er ellers nemt og lækkert? ingen fisk og skalddyr

Anmeld

12. august 2011

Alexander&Lærke

Eller mad pandekage med kødfyld. 

Det er min søn hel vild med...

Anmeld

12. august 2011

Ni-ko-li-ne

boller i karry

Anmeld

12. august 2011

L.J.L

EmmaJosephine skriver:

Nogle små pizzaer, som han kan være med til at lave .. Bag dejen før, og så kan han hjælpe med fyld

ja.... han er bare ikke så glad for at spise sådan noget... -men han elsker ris Noget nemt og lækkert med ris måske???

Anmeld

12. august 2011

L.J.L

Mette&Alexander skriver:

Eller mad pandekage med kødfyld. 

Det er min søn hel vild med...

ja, jeg tænkte faktisk på det tidligere, er bare i tvivl om han gider fyldet og om han så ikke kun spiser pandekagen men det var en god ide, den overvejes kraftigt!

Anmeld

12. august 2011

MLT

L.J.L skriver:

ja.... han er bare ikke så glad for at spise sådan noget... -men han elsker ris Noget nemt og lækkert med ris måske???

risengrød ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.