Tak for det BM
, men RYGDELLER? og hér gik jeg og troede, det gjaldt om at undgå strækmærker.... hvilket jeg er rimelig stolt over at ha' undgået.
Jeg synes faktisk, det er gået bedre med at kalde på Sofie de seneste dage.
Hun har også haft rigtig mange kælenavne, som kunne forvirre hende, men jeg er nu også ret sikker på, hun godt ved, hun hedder Sofie for: I går var vi til en fødselsdag, hvor også en anden lille pige hed Sofie. De to sidder og leger sammen, da den anden pige hiver noget legetøj ud af hånden på vores Sofie.
Moderen siger straks (med meget vred stemme) NEJ Sofie, det må du ikke - kan du så give den tilbage igen. Vores Sofie ser tydeligt flov og forvirret ud samtidig, somom hun troede, det var hende, der fik skældud. - Heller ikke så nemt, når de hedder det samme jo...
- Bortset fra det, så gør jeg altså nu det, at hvis jeg gerne vil have Sofie (med) ud fra et rum, hvor jeg ikke synes, hun skal opholde sig uovervåget, - og hvis hun ikke lige kommer, når jeg kalder, fordi hun er i gang med noget - ja, så slukker jeg sgu lyset i rummet (går så lidt bedre, når det er mørkt ude
) Men så skal hun nok finde ud af at komme. Hvis jeg så også lige tramper og snakker lidt, så hun kan høre mig gå, så er den helt hjemme.
Lidt ondt måske, men jeg orker simpelthen ikke at løfte hende så meget, og slet ikke når hun bliver eddertosset. Og det gør hun, hvis hun bliver "forflyttet".
Hov, det blev langt... nå well
- Helle
Anmeld