Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frøken J. skriver: Jeg har heller aldrig prøvet dem Jeg ved bare at "tissestregen" skal være lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen. Hvad der er hvad er jeg ikke helt med på
Jeg har heller aldrig prøvet dem Jeg ved bare at "tissestregen" skal være lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen. Hvad der er hvad er jeg ikke helt med på
hehe kan altid teste igen imorgen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: han har desværre først fri i nat og den sidste bus er kørt... øøøøv lorte militær (undskyld)
han har desværre først fri i nat og den sidste bus er kørt...
øøøøv lorte militær (undskyld)
TAXI
Anonym skriver: Har lige taget en ÆL test, fordi jeg har de sygeste smerter i mit underliv, og den kom frem med det her, ved ikke rigtig om den er helt positiv eller om den er ved at være der?? og hvor lang tid kan man regne med ÆL er der??
Har lige taget en ÆL test, fordi jeg har de sygeste smerter i mit underliv, og den kom frem med det her, ved ikke rigtig om den er helt positiv eller om den er ved at være der?? og hvor lang tid kan man regne med ÆL er der??
det kan da sagtens være en Æl der er skyld i smerterne, ind og hop på manden
den er liiige ved at være der, så bare giv den gas
twinboys skriver: TAXI
Enig !
twinboys skriver: Hop i bare på hinanden en gang for lidt kan være den i missede men en gang for meget kan være den der giver pote... Så op i kanen med jer to... Majbritt
Hop i bare på hinanden en gang for lidt kan være den i missede men en gang for meget kan være den der giver pote...
Så op i kanen med jer to...
Majbritt
_-Kathrine-_ skriver:Har du ægløsning nu, så har i jo 48 timer til at prøve i, inden ægget går til grunde... Så det kan sagtens nåes i morgen :-)
Anonym skriver: Det var det svar jeg manglede så tusind tak for svar
Det var det svar jeg manglede så tusind tak for svar
Den er positiv.
- og der er ægløsning 24-36 timer efter positiv ægløsningstest (fremgår af brugsanvisningen), så kan du jo selv regne på det.
i følge billedet er den øverste kontrol stregen og den nede´rste testsstregen og så er den flot positiv og har måske endda været det i nogle timer, for den er tydeligere ens kontrolstregen, så skynd dig at knalde med manden
komodo skriver: var nødt til at smile da jeg læste dit indlæg, enklere kan det vist ikke siges
var nødt til at smile da jeg læste dit indlæg, enklere kan det vist ikke siges
smiler kunne ikke lade være
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128