skal bruge hjælp til denne test! please :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.793 visninger
33 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Anonym trådstarter

Har lige taget en ÆL test, fordi jeg har de sygeste smerter i mit underliv, og den kom frem med det her, ved ikke rigtig om den er helt positiv eller om den er ved at være der?? og hvor lang tid kan man regne med ÆL er der??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Har lige taget en ÆL test, fordi jeg har de sygeste smerter i mit underliv, og den kom frem med det her, ved ikke rigtig om den er helt positiv eller om den er ved at være der?? og hvor lang tid kan man regne med ÆL er der??

Hvilken streg er hvad?  Altså hvilken en af dem er kontrolstreg? Og hvilken en er teststregen som kommer frem af urinen?

Anmeld

11. august 2011

Caracatita

Jeg synes ikke, at den ser positiv ud endnu - går ud fra at øverste streg er test-stregen....

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

ja sry ku ikke vende billedet så de vendte rigtigt... men udfra det der står på papiret er den mod det blå kontrol stregen... og den anden test stregen..

Anmeld

11. august 2011

_-Kathrine-_

Lige ved og næsten.. men hvis du har smerter, kan det sagtens være ægløsning... så gi den gas

Anmeld

11. august 2011

Kris89

ser da positiv ud for mig (uden at være ekspert  på området)

Ka' i hyg jer

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

_-Kathrine-_ skriver:

Lige ved og næsten.. men hvis du har smerter, kan det sagtens være ægløsning... så gi den gas

jaaaaa men 1minus..... manden kommer fanm først hjem imorgen så håber at den stadig er god positiv imorgen...

Anmeld

11. august 2011

twinboys

Hop i bare på hinanden en gang for lidt kan være den i missede men en gang for meget kan være den der giver pote...

Så op i kanen med jer to...

Majbritt

Anmeld

11. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

ja sry ku ikke vende billedet så de vendte rigtigt... men udfra det der står på papiret er den mod det blå kontrol stregen... og den anden test stregen..

Altså hvis den nederste er teststregen, som kommer frem når du tisser på den, så vil jeg bestemt synes den er positiv, i og med den er mere tydelig end den anden streg. Hvis jeg stadig ikke har fattet en meter og det er omvendt, så er den ikke helt positiv endnu  

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Altså hvis den nederste er teststregen, som kommer frem når du tisser på den, så vil jeg bestemt synes den er positiv, i og med den er mere tydelig end den anden streg. Hvis jeg stadig ikke har fattet en meter og det er omvendt, så er den ikke helt positiv endnu  

heh tror faktisk det omvendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.