Hurtig hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

Hm ja okay. Hvis det fortsætter ringer jeg også lige derud.

Mange tak

Som de andre siger ta et bind på og tjek om et stykke tid at det er vådt. Skift evt og se om det fortsætter. Og ring til fødegangen og hør hvordan du skal forholde dig. Ved ikke om man skal ind til tjek . Jeg blev indlagt i sin til pga tvilling graviditet

Pøj pøj med det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

Som de andre siger ta et bind på og tjek om et stykke tid at det er vådt. Skift evt og se om det fortsætter. Og ring til fødegangen og hør hvordan du skal forholde dig. Ved ikke om man skal ind til tjek . Jeg blev indlagt i sin til pga tvilling graviditet

Pøj pøj med det  

Tror nu bare ikke det er vandet der er gået, for der er ikke kommet mere her de sidste 10 minutter? Men det føles som om der kommer noget hele tiden.

Anmeld

11. august 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

Tror nu bare ikke det er vandet der er gået, for der er ikke kommet mere her de sidste 10 minutter? Men det føles som om der kommer noget hele tiden.

Det er svært at sige - mit kom første gang da jeg havde været ude at tisse , da jeg rejste mig følte det som om jeg blev ved med at tisse - ringede til jordemoderen og tog et bind på . Lå mig i sengen til vi skulle mødes en time efter . Skiftede ikke bind ...

Anden gang opdagede jeg slet ikke vandet gik der kom meget lidt.

Ved ikke hvordan de undesøger om det er vandet der er gået - mener hun hælte et eller andet på bindet som skiftede farve ( men er langt fra sikker )

Har du det ellers ok ingen niv eller jag - ville se tiden an og evt ringe og sige som det er - At du er i tvivl om de vand siver. Så kan de fortælle dig hvordan du skal forholde dig

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

Det er svært at sige - mit kom første gang da jeg havde været ude at tisse , da jeg rejste mig følte det som om jeg blev ved med at tisse - ringede til jordemoderen og tog et bind på . Lå mig i sengen til vi skulle mødes en time efter . Skiftede ikke bind ...

Anden gang opdagede jeg slet ikke vandet gik der kom meget lidt.

Ved ikke hvordan de undesøger om det er vandet der er gået - mener hun hælte et eller andet på bindet som skiftede farve ( men er langt fra sikker )

Har du det ellers ok ingen niv eller jag - ville se tiden an og evt ringe og sige som det er - At du er i tvivl om de vand siver. Så kan de fortælle dig hvordan du skal forholde dig

Hm ja okay.

tror jeg vil prøve at lægge mig, og så må jeg se.

Mange tak for hjælpen

Anmeld

11. august 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

Hm ja okay.

tror jeg vil prøve at lægge mig, og så må jeg se.

Mange tak for hjælpen

god ide .... Selv tak og pøj pøj med det

Anmeld

11. august 2011

Maja88

jeg oplevede præcis det samme da jegvar en 36+.. så kom med ambulance på sygehuset da de troede det var vandet og hun sad op..

men viste síg at det var mit udflåd som var blevet tyndt. det kan det åbenbart godt blive.. så hvis dit bind ikke er meget vådt indenfor en halv time så vil jeg umiddelbart tro det er det...

men ellers tag ind og bliv tjekket.. for er det vandet må der jo ikke gå mere end 15 timer inden aktiv fødsel, så skal du have noget penicilin

Anmeld

11. august 2011

baby012

Anonym skriver:

Mange tak

Men forstår det som om at slimproppen er lidt mere tyk i det, det her var nærmest ligeså tynd som vand? s;

hmm, men det er jo meget forskelligt hvordan den ser ud og konsistens, kan være alt fra prop til slim, kan også være noget sivende fostervand ? prøv evt, at ring til FG og snak med dem om det  

Anmeld

12. august 2011

Anonym trådstarter

Hm der skete ikke mere i går. Hvad mon det var?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.