Hurtig hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Anonym trådstarter

Da jeg stod ude på wc'et før, kunne jeg mærke at der kom noget ud forneden. Og så vil jeg sætte mig på wc'et og se om jeg skulle tisse, som jeg så ikke skulle. Men mine bukser og trusser var blevet våde. den våde plet på mine bukser fyldte nok ligeså meget som en 50'er.

Hvad kan det være? Der er kommet en lille bitte smule mere ud, da jeg skulle op og hente noget tørt tøj.

Hvad kan det være?

Er i uge 39.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

MIWULA

Tag et bind på og se om det blir fyldt efter en halv time så er det muligvis sivende fostervand.

Anmeld

11. august 2011

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Da jeg stod ude på wc'et før, kunne jeg mærke at der kom noget ud forneden. Og så vil jeg sætte mig på wc'et og se om jeg skulle tisse, som jeg så ikke skulle. Men mine bukser og trusser var blevet våde. den våde plet på mine bukser fyldte nok ligeså meget som en 50'er.

Hvad kan det være? Der er kommet en lille bitte smule mere ud, da jeg skulle op og hente noget tørt tøj.

Hvad kan det være?

Er i uge 39.

Tænker det kan være en del af slimproppen.

Anmeld

11. august 2011

baby012

jeg gætter på slimproppen  

masser af ve-støv til dig  

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Tænker det kan være en del af slimproppen.

Jamen slimproppen er det ikke sådan lidt tykt? Det her er lidt ligesom vand tror jeg.

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

MIWULA skriver:

Tag et bind på og se om det blir fyldt efter en halv time så er det muligvis sivende fostervand.

Har jeg lige gjort

Men hvis der er vandet der er gået, plejer der ikke så at komme noget mere?

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

jeg gætter på slimproppen  

masser af ve-støv til dig  

Slimproppen hvordan ser det ud? (altså hvis du ved det)

Mange tak

Anmeld

11. august 2011

baby012

Anonym skriver:

Slimproppen hvordan ser det ud? (altså hvis du ved det)

Mange tak

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/tegn-paa-at-foedslen-naermer-sig/slimproppen-loesner-sig.htm

du kan læse lidt om den her  

Anmeld

11. august 2011

MIWULA

Anonym skriver:

Har jeg lige gjort

Men hvis der er vandet der er gået, plejer der ikke så at komme noget mere?

Hvis det er sivende fostervand kommer der bare lidt men self nok til at fylde et bind.  mit fostervand sev de første 10 min det gav et smeld og sev meget lidt også da jeg lagde mig ned for at blive undersøgt 10 min efter så røg der en masse ud.

Anmeld

11. august 2011

Mamalou

Da vandet gik på mig forløb det på samme måde. Efterfølgende kom det i "skyller". Det lugtede lidt som sæd... Måske det kan hjælpe dig på vej til at blive klogere? Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.