Hurtig hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

mika.F

Altså , nu ha jeg ikke selv fået lov til at føde endnu, men jeg ved at fostervandet sagtens kan sive stille og rolig over længere tid.. Held og lykke ^^ //MIKA-38+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Bare mig..

Slimproppen er lige som en geleklump, og er ikke som du oplever, lige som vand..

Jeg gætter på, at det er vandet, hvis det altså ikke er tis..
Vandet behøver slet ikke komme flyvende ud, det kan sagtens bare sive lige så stille..
Som en anden siger, så tag et bind på, er det fyldt inden for en halv time/time er det nok vandet der er gået.. Ring evt til fødegangen hvis det er vandet øg hør hvordan du skal forholde dig..

Held og lykke

Anmeld

11. august 2011

rimor

Anonym skriver:

Har jeg lige gjort

Men hvis der er vandet der er gået, plejer der ikke så at komme noget mere?

Det kan sagtens være langsomt sivende fostervand. Hvis der f.eks er gået et lille hul på fosterhinden øvest oppe. Hvis det forsætter et par timer endnu kontakt fødegangen  Altid bedre at blive tjekket en gang for meget end for lidt

Pøj Pøj

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/tegn-paa-at-foedslen-naermer-sig/slimproppen-loesner-sig.htm

du kan læse lidt om den her  

Mange tak

Men forstår det som om at slimproppen er lidt mere tyk i det, det her var nærmest ligeså tynd som vand? s;

Anmeld

11. august 2011

bullerbassen

Ved min første fødsel havde jeg det som dig - Som om jeg tissede i bukserne - troede ikke det var vandet da der ikke kom et skylle men ved tjek på sygehuset blev det konstateret at det var fostervandet. Og der kom aldrig en skylle.

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

rimor skriver:

Det kan sagtens være langsomt sivende fostervand. Hvis der f.eks er gået et lille hul på fosterhinden øvest oppe. Hvis det forsætter et par timer endnu kontakt fødegangen  Altid bedre at blive tjekket en gang for meget end for lidt

Pøj Pøj

Ja okay Vil jeg prøve at se så. Tak

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

Ved min første fødsel havde jeg det som dig - Som om jeg tissede i bukserne - troede ikke det var vandet da der ikke kom et skylle men ved tjek på sygehuset blev det konstateret at det var fostervandet. Og der kom aldrig en skylle.

Hm ja okay. Hvis det fortsætter ringer jeg også lige derud.

Mange tak

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

Nicolinesmor170510 skriver:

Slimproppen er lige som en geleklump, og er ikke som du oplever, lige som vand..

Jeg gætter på, at det er vandet, hvis det altså ikke er tis..
Vandet behøver slet ikke komme flyvende ud, det kan sagtens bare sive lige så stille..
Som en anden siger, så tag et bind på, er det fyldt inden for en halv time/time er det nok vandet der er gået.. Ring evt til fødegangen hvis det er vandet øg hør hvordan du skal forholde dig..

Held og lykke

Nej tror nemlig heller ikke det er vandet, og tror heller ikke det er tis

Tak for hjælpen, ringer derud hvis det fortsætter. Men det kommer bare lige så stille ud.

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Da vandet gik på mig forløb det på samme måde. Efterfølgende kom det i "skyller". Det lugtede lidt som sæd... Måske det kan hjælpe dig på vej til at blive klogere? Vh. Louise

Ja mange tak for hjælpen. Mit kommer bare lige så stille

Anmeld

11. august 2011

_-Kathrine-_

Jeg fik veer med det samme vandet gik, så jeg var ikke i tvivl - det sev lige så stille

for en snarlig fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.