Hængepatter. hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

FrkDitte

mialt skriver:

hej Ditte.

mange tak for svar. det lyder rigtig godt.

altså mine bryster hænger en smule, men er allerede begyndt at blive flade, og det kan jeg sku ikke leve med, synes det er så grimt. så tror jeg skal have det samme som dig, altså både løft, og lidt fyld. for løfter jeg dem kun, kommer det sku til at se sjovt ud tror jeg. hehe. prisen synes jeg lyder fair. koster det noget at komme til konsultation? jeg har også hørt at der hvor du har fået lavet det skulle være et godt sted. hvem fik du lavet det hos? navn? tak for hjælpen .

tal for hjælpen alle piger  

Hejsa,

Jeg har kun fået fyld i dem..ikke løft.. En konsultation koster 500 mener jeg..men  måske priserne er steget siden da, (det var i 2006)

Jeg kan se på deres hjemmeside at implantat + løft koster 44.000... så det er jo lidt mere.. Min kirurg hed Torben Møller-Christensen..

Jeg må sige at jeg har fået mange rosende ord med på vejen om hvor naturlige mine ser ud idag..

Det eneste jeg har fortrudt er at jeg ikke fik dem lavet lææænge før!

Skriv endelig hvis der er mere du ønsker at vide..

Knus Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

MIWULA

mialt skriver:

Hej alle dejlige piger derude. jeg har brig for jeres hjælp.

det eneste jeg frygtede da jeg blev blev gravid, var hænge patter, strækmærker og slap fisse. strækmærkerne er der masser af, hængepatterne er godt på vej, men min underliv er perfekt. heldigvis.

MEN! jeg kan ikke se mig i selv i spejlet og kigge på mine bryster, uden næsten at tude. ja jeg ved godt jeg har fået en fantastisk søn ud af det. men alligvel. det jo mit selvværd og selvtilliden der er helt i bund min kæreste siger det ikke generer ham overhovedet. og det mener han, der kan vi tale åbent. men ja. det er for min skyld jeg vil ha gjort noget ved det.

så de damer. hva har i af erfaringer. det jeg kunne tænke mig, er et brystløft, evt. med implanter, ved jeg ikke helt endnu. 

hvor er det godt og billigt, og har i ellers nogle gode råd? HJÆLP.

knus fra Mia

åhh hvor kan jeg føle dig. Her hjemme er det det samme som du har det jeg hader mine bryster efter jeg har ammet og skal helt sikkert ha lavet noget ved dem. så følger da lige med her.

Anmeld

31. august 2011

mialt

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Jeg har kun fået fyld i dem..ikke løft.. En konsultation koster 500 mener jeg..men  måske priserne er steget siden da, (det var i 2006)

Jeg kan se på deres hjemmeside at implantat + løft koster 44.000... så det er jo lidt mere.. Min kirurg hed Torben Møller-Christensen..

Jeg må sige at jeg har fået mange rosende ord med på vejen om hvor naturlige mine ser ud idag..

Det eneste jeg har fortrudt er at jeg ikke fik dem lavet lææænge før!

Skriv endelig hvis der er mere du ønsker at vide..

Knus Ditte

hej igen Ditte.

siden du kun har fået fyld i, og ingen løft, var det fordi dine ikke hang. mine både hænger og er flade. så er det vel ikke nok med fyld? så skal de vel også løftes. eller kan det gøre det kun med silikone?

Anmeld

31. august 2011

1012lmp

Har ikke fået lavet noget... ENDNU men vil rigtig gerne have lavet det samme som dig..!

Jeg har undersøgt det og det er klart billigst i udlandet.. polen eller malmø. Har flere veninder der har fået lavet det i polen og da det er danske kiruger ville jeg være helt tryk ved det og implantater koster omk 20.000 der og så koster løft selvfølgelig ekstra.

Anmeld

31. august 2011

FrkDitte

mialt skriver:

hej igen Ditte.

siden du kun har fået fyld i, og ingen løft, var det fordi dine ikke hang. mine både hænger og er flade. så er det vel ikke nok med fyld? så skal de vel også løftes. eller kan det gøre det kun med silikone?

Hej igen,

Mine manglede kun fyld. Når du skal have løft er det et lidt større indgreb, så tror ikk silicone er nok. 

Knus Ditte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.