mialt skriver:
Hej alle dejlige piger derude. jeg har brig for jeres hjælp.
det eneste jeg frygtede da jeg blev blev gravid, var hænge patter, strækmærker og slap fisse. strækmærkerne er der masser af, hængepatterne er godt på vej, men min underliv er perfekt. heldigvis.
MEN! jeg kan ikke se mig i selv i spejlet og kigge på mine bryster, uden næsten at tude.
ja jeg ved godt jeg har fået en fantastisk søn ud af det. men alligvel. det jo mit selvværd og selvtilliden der er helt i bund
min kæreste siger det ikke generer ham overhovedet. og det mener han, der kan vi tale åbent. men ja. det er for min skyld jeg vil ha gjort noget ved det.
så de damer. hva har i af erfaringer. det jeg kunne tænke mig, er et brystløft, evt. med implanter, ved jeg ikke helt endnu.
hvor er det godt og billigt, og har i ellers nogle gode råd? HJÆLP.
knus fra Mia
Hejsa,
Nu har jeg ikke selv fået foretaget et løft/reducering af brysterne, men jeg har fået lidt "fyld" i dem..
Jeg fik det lavet ipå Privathospitalet Aros i Århus.. og de er superdygtige.. Jeg ved ikke hvad det koster at få lavet det du skal have lavet men jeg gav 27.500 for mine, (300 ml i hvert), og det var inkl. overnatning 1 nat på hospitalet. Mange steder er du inde og ud samme dag, men jeg synes det var dejligt at overnatte der. Kunne ikke tåle narkosen så
kastede op bagefter og havde det skidt så var glad for at jeg ikke skulle hjem.. og de var så søde og venlige... super service..
Du skal måske få en konsultation hos nogle forskellige klinikker/hospitaler og vælge dem du føler dig tryg ved..
prøv evt. at kigge lidt på denne side.. www.mylooks.dk
Held og lykke med "projektet"

Knus Ditte
Anmeld