Hængepatter. hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

hekran

mialt skriver:

Hej alle dejlige piger derude. jeg har brig for jeres hjælp.

det eneste jeg frygtede da jeg blev blev gravid, var hænge patter, strækmærker og slap fisse. strækmærkerne er der masser af, hængepatterne er godt på vej, men min underliv er perfekt. heldigvis.

MEN! jeg kan ikke se mig i selv i spejlet og kigge på mine bryster, uden næsten at tude. ja jeg ved godt jeg har fået en fantastisk søn ud af det. men alligvel. det jo mit selvværd og selvtilliden der er helt i bund min kæreste siger det ikke generer ham overhovedet. og det mener han, der kan vi tale åbent. men ja. det er for min skyld jeg vil ha gjort noget ved det.

så de damer. hva har i af erfaringer. det jeg kunne tænke mig, er et brystløft, evt. med implanter, ved jeg ikke helt endnu. 

hvor er det godt og billigt, og har i ellers nogle gode råd? HJÆLP.

knus fra Mia

Har du først overvejet, om du er færdig med at få børn? Jeg ammer stadig, så mine bryster er ikke punkterede endnu, men jeg har lovet mig selv at vente med at overveje kirurgi eller lign. til jeg er færdig med at få børn. Det kan også godt være, at jeg er det. Har 3 stk  

Ville bare være øv, at få flotte bryster og stramt maveskind, blive gravid og 'ødelægge' det hele igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

kirsti

hvis du har noget graviditets vægt eller skal have flere børn tror jeg jeg ville vente da begge dele kan give hængebryster igen!

Anmeld

12. august 2011

kirsti

Camillas-Copenhagen.com skriver:

jeg fik et løft og en reduktion.. så har fået mindre bryster

jeg gav ikke noget, fik det bevilliget pga. gener..

men kender en som har fået et løft samt implantater, og mener hun gav 58.000kr.. kan godt være det er billigere i jylland.. hvis jeg var dig ville ejg ringe lidt rundt til forskellige plastik kirruger og høre hvad de tager for det osv.. og så ville jeg undersøge det sted som tiltalel dig, for kritik og andre anmendelser på nettet

hvad var dine gener? Har nemlig selv overvejet at snakke med lægen om en evt bevilling.

Anmeld

12. august 2011

gonefishing

mialt skriver:

det eneste jeg frygtede da jeg blev blev gravid, var hænge patter, strækmærker og slap fisse. strækmærkerne er der masser af, hængepatterne er godt på vej, men min underliv er perfekt. heldigvis.

MEN! jeg kan ikke se mig i selv i spejlet og kigge på mine bryster, uden næsten at tude. ja jeg ved godt jeg har fået en fantastisk søn ud af det. men alligvel. det jo mit selvværd og selvtilliden der er helt i bund min kæreste siger det ikke generer ham overhovedet. og det mener han, der kan vi tale åbent. men ja. det er for min skyld jeg vil ha gjort noget ved det.

så de damer. hva har i af erfaringer. det jeg kunne tænke mig, er et brystløft, evt. med implanter, ved jeg ikke helt endnu. 

knus fra Mia

Jeg plejer at rulle dem op med en lille pind og pænt lægge dem i BH skålen.

Kunne være jeg også skulle prøve noget silikone!

Anmeld

12. august 2011

Kamulla

kirsti skriver:

hvad var dine gener? Har nemlig selv overvejet at snakke med lægen om en evt bevilling.

nakke smerter, kronisk hovedpine, ryg smerter, og dårlig holdning... min ryg var ikke styrk nok til at bære dem.. men har også en rigtig svag ryg, trods træning jeg lå lige på grænsen til at kunne blive godkendt ved de videre undersøgelser.. så min sag kom med på konference og der blev jeg godkendt.. havde jeg ikke forventet efter hvad hende der undersøgte mig sagde.. 

til TS.. jeg ville også vente til jeg var færdig med at få børn hvis jeg var dig.. dine grunde er kostmetiske grunde, hvor mine var af helbredsmæssige årsager.. 

Anmeld

23. august 2011

mialt

Camillas-Copenhagen.com skriver:

nakke smerter, kronisk hovedpine, ryg smerter, og dårlig holdning... min ryg var ikke styrk nok til at bære dem.. men har også en rigtig svag ryg, trods træning jeg lå lige på grænsen til at kunne blive godkendt ved de videre undersøgelser.. så min sag kom med på konference og der blev jeg godkendt.. havde jeg ikke forventet efter hvad hende der undersøgte mig sagde.. 

til TS.. jeg ville også vente til jeg var færdig med at få børn hvis jeg var dig.. dine grunde er kostmetiske grunde, hvor mine var af helbredsmæssige årsager.. 

hej igen. undskyld det lidt sene svar. tak for alle jeres svar

ja. min grund er bare jeg synes det er så mega usexet og grimt. 

ved ikke med silekone. synes bare det virker så uægte, men ja. vil jo bare gerne ha mine egne bryster, MEN. heller pæne silekonebryster, end mine egne grimme. 33.000. det var da ikke så slemt. og hende den anden havde fået løft til 52.000.? 33.000? billigt. men ja. så skal jeg jo nok være helt sikker på jeg ikke skal amme igen. 

Anmeld

23. august 2011

Zelinasmor

Jeg har godt nok ikke født. Men har fået silikone implantater fordi jeg er født med et handicap. Jeg fik derfor gjort det gratis på grindsted sygehus. Jeg vil fraråde det, med mindre det er VIRKELIG nødvendigt. For det første er det smertefuldt af h....... til og for det andet mister det meget af sin naturlighed, også selvom du ikke får dem lavet store.

Men jeg kan sige at et par "små" C skåle koster ca. 36.000. Men kvaliteten og plejen er også i top.

Gør det du selv føler for.

Anmeld

23. august 2011

FrkDitte

mialt skriver:

knus fra Mia

Hejsa,

Nu har jeg ikke selv fået foretaget et løft/reducering af brysterne, men jeg har fået lidt "fyld"  i dem..

Jeg fik det lavet ipå Privathospitalet Aros i Århus.. og de er superdygtige.. Jeg ved ikke hvad det koster at få lavet det du skal have lavet men jeg gav 27.500 for mine, (300 ml i hvert), og det var inkl. overnatning 1 nat på hospitalet. Mange steder er du inde og ud samme dag, men jeg synes det var dejligt at overnatte der. Kunne ikke tåle narkosen så  kastede op bagefter og havde det skidt så var glad for at jeg ikke skulle hjem.. og de var så søde og venlige... super service..

Du skal måske få en konsultation hos nogle forskellige klinikker/hospitaler og vælge dem du føler dig tryg ved..

prøv evt. at kigge lidt på denne side.. www.mylooks.dk 

Held og lykke med "projektet"  

Knus Ditte

Anmeld

23. august 2011

Kløver

mialt skriver:

knus fra Mia

Jeg tror jeg ville anbefale dig at vente til du er sikker på, du er færdig med at få de børn du/i nu ønsker. ellers vil du stå i samme problem næste gang, og måske også i forhold til amning.

Håber du finder ud af det hele

Anmeld

30. august 2011

mialt

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Nu har jeg ikke selv fået foretaget et løft/reducering af brysterne, men jeg har fået lidt "fyld"  i dem..

Jeg fik det lavet ipå Privathospitalet Aros i Århus.. og de er superdygtige.. Jeg ved ikke hvad det koster at få lavet det du skal have lavet men jeg gav 27.500 for mine, (300 ml i hvert), og det var inkl. overnatning 1 nat på hospitalet. Mange steder er du inde og ud samme dag, men jeg synes det var dejligt at overnatte der. Kunne ikke tåle narkosen så  kastede op bagefter og havde det skidt så var glad for at jeg ikke skulle hjem.. og de var så søde og venlige... super service..

Du skal måske få en konsultation hos nogle forskellige klinikker/hospitaler og vælge dem du føler dig tryg ved..

prøv evt. at kigge lidt på denne side.. www.mylooks.dk 

Held og lykke med "projektet"  

Knus Ditte

hej Ditte.

mange tak for svar. det lyder rigtig godt.

altså mine bryster hænger en smule, men er allerede begyndt at blive flade, og det kan jeg sku ikke leve med, synes det er så grimt. så tror jeg skal have det samme som dig, altså både løft, og lidt fyld. for løfter jeg dem kun, kommer det sku til at se sjovt ud tror jeg. hehe. prisen synes jeg lyder fair. koster det noget at komme til konsultation? jeg har også hørt at der hvor du har fået lavet det skulle være et godt sted. hvem fik du lavet det hos? navn? tak for hjælpen .

tal for hjælpen alle piger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.