Hængepatter. hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.776 visninger
24 svar
0 synes godt om
11. august 2011

mialt

Hej alle dejlige piger derude. jeg har brig for jeres hjælp.

det eneste jeg frygtede da jeg blev blev gravid, var hænge patter, strækmærker og slap fisse. strækmærkerne er der masser af, hængepatterne er godt på vej, men min underliv er perfekt. heldigvis.

MEN! jeg kan ikke se mig i selv i spejlet og kigge på mine bryster, uden næsten at tude. ja jeg ved godt jeg har fået en fantastisk søn ud af det. men alligvel. det jo mit selvværd og selvtilliden der er helt i bund min kæreste siger det ikke generer ham overhovedet. og det mener han, der kan vi tale åbent. men ja. det er for min skyld jeg vil ha gjort noget ved det.

så de damer. hva har i af erfaringer. det jeg kunne tænke mig, er et brystløft, evt. med implanter, ved jeg ikke helt endnu. 

hvor er det godt og billigt, og har i ellers nogle gode råd? HJÆLP.

knus fra Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

aya-zia

Hej alle dejlige piger derude. jeg har brig for jeres hjælp.

det eneste jeg frygtede da jeg blev blev gravid, var hænge patter, strækmærker og slap fisse. strækmærkerne er der masser af, hængepatterne er godt på vej, men min underliv er perfekt. heldigvis.

MEN! jeg kan ikke se mig i selv i spejlet og kigge på mine bryster, uden næsten at tude. ja jeg ved godt jeg har fået en fantastisk søn ud af det. men alligvel. det jo mit selvværd og selvtilliden der er helt i bund min kæreste siger det ikke generer ham overhovedet. og det mener han, der kan vi tale åbent. men ja. det er for min skyld jeg vil ha gjort noget ved det.

så de damer. hva har i af erfaringer. det jeg kunne tænke mig, er et brystløft, evt. med implanter, ved jeg ikke helt endnu. 

hvor er det godt og billigt, og har i ellers nogle gode råd? HJÆLP.

knus fra Mia

følger lige med her tak

Anmeld

11. august 2011

Kamulla

har fået et løft/ reducering.. ved ikke hvor det er billigt.. måske godt at vide hvor du kommer fra.. hende jeg var hos er dyr, men en af landets førneste indefor bryst kirurgi .. det er i Roskilde

Anmeld

11. august 2011

Lone Jakobsen

nope...ingen gode råd desværre... sku lige være masser af armbøjninger. de skulle gøre bryst musklerne større, hvilket sku hjælpe på brysterne (har jeg læst)

Anmeld

11. august 2011

mialt

Camillas-Copenhagen.com skriver:

har fået et løft/ reducering.. ved ikke hvor det er billigt.. måske godt at vide hvor du kommer fra.. hende jeg var hos er dyr, men en af landets førneste indefor bryst kirurgi .. det er i Roskilde

okay. hva gav du for det? og er du tilfreds med dem? var det slemt inden? jeg mener, kan man virkelig se ændringen?  

jeg bor i Århus, men er villig til at køre efter det.

Anmeld

11. august 2011

mialt

nutche skriver:

nope...ingen gode råd desværre... sku lige være masser af armbøjninger. de skulle gøre bryst musklerne større, hvilket sku hjælpe på brysterne (har jeg læst)

jamen tak. så må jeg igang med armstrækkere

Anmeld

11. august 2011

Kamulla

mialt skriver:

okay. hva gav du for det? og er du tilfreds med dem? var det slemt inden? jeg mener, kan man virkelig se ændringen?  

jeg bor i Århus, men er villig til at køre efter det.

altså hvis dine bryster kun hænger lidt, og du fyld selv, kan man lave et løft som kun går ind af brystvorten.. mindre smerter, og ingen synlige ar

jamen jeg ahr det såkaldte anker ar.. jeg er VILDT tilfreds.. gik fra en stor H/I trist barm til en alm C happy happy happy... den størrelse har jeg ikke haft siden 4. klasse

det er kun 4 uger siden min OP, så har stadig tape over sygningerne.. men det er bare så flot og naturligt

Anmeld

12. august 2011

mialt

Camillas-Copenhagen.com skriver:

altså hvis dine bryster kun hænger lidt, og du fyld selv, kan man lave et løft som kun går ind af brystvorten.. mindre smerter, og ingen synlige ar

jamen jeg ahr det såkaldte anker ar.. jeg er VILDT tilfreds.. gik fra en stor H/I trist barm til en alm C happy happy happy... den størrelse har jeg ikke haft siden 4. klasse

det er kun 4 uger siden min OP, så har stadig tape over sygningerne.. men det er bare så flot og naturligt

jamen det lyder jo bare super godt. var det bare et brystløft du fik. ja mine de hænger bare. de har aldrig været voldsomt store, så derfor ser det heldigvis ikke så slemt ud. de er bare så flade og grimme. hva kostede din OP?

Anmeld

12. august 2011

Kamulla

mialt skriver:

jamen det lyder jo bare super godt. var det bare et brystløft du fik. ja mine de hænger bare. de har aldrig været voldsomt store, så derfor ser det heldigvis ikke så slemt ud. de er bare så flade og grimme. hva kostede din OP?

jeg fik et løft og en reduktion.. så har fået mindre bryster

jeg gav ikke noget, fik det bevilliget pga. gener..

men kender en som har fået et løft samt implantater, og mener hun gav 58.000kr.. kan godt være det er billigere i jylland.. hvis jeg var dig ville ejg ringe lidt rundt til forskellige plastik kirruger og høre hvad de tager for det osv.. og så ville jeg undersøge det sted som tiltalel dig, for kritik og andre anmendelser på nettet

Anmeld

12. august 2011

HelenaJ

Jeg har hverken fået løft eller reduceret - tværtimod. Jeg fik 500 ml silikone implantater i sidste år .. Men grunden til jeg nu alligevel svarer på indlægget, er fordi jeg bed mærke i, at du var fra Århus. Det er jeg også - og fik lavet mine her i byen. Det kan stærkt anbefales. Det foregik ude på Aros Privathospital ude i Skejby parken, lige bag TV Østjylland.. Ole Momsen som lavede mine er en fantastisk kirurg. Ville ikke bytte hans ekspertise og mine bryster for noget i hele verden! Med forundersøgelse, operation og et døgns indlæggelse (på lækker enestue med HØJ service), gav jeg 33.000 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.