Begge forældre er studerende - kan man få friplads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.368 visninger
25 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Anonym trådstarter

Lige et spørgsmål!

Min mand og jeg er begge studerende og har en lille datter, som snart starter i institution!

Er der nogen der ved om vi kan få hel eller delvis friplads og hvor meget vi skal betale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Lige et spørgsmål!

Min mand og jeg er begge studerende og har en lille datter, som snart starter i institution!

Er der nogen der ved om vi kan få hel eller delvis friplads og hvor meget vi skal betale?

Umiddelbart ja, det kan i nok godt, i skal bare tjene under et vist årligt beløb. Hvor meget friplads i kan få afhænger af jeres samlede årlige indkomst

Anmeld

11. august 2011

132319

Det skal jeg fortælle dig hvis du oplyser hvad jeres årsindkomst er før skat samt hvad institutionspladsen koster

Hvis du ikke vil skrive det her, kan du sende en PB  

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Det skal jeg fortælle dig hvis du oplyser hvad jeres årsindkomst er før skat samt hvad institutionspladsen koster

Hvis du ikke vil skrive det her, kan du sende en PB  

Altså vi har bare almindelig su begge to og så kan vi få forsørgertillæg! Jeg tror su er 5400 kr og forsørger er 2200 kr

Anmeld

11. august 2011

132319

Anonym skriver:

Altså vi har bare almindelig su begge to og så kan vi få forsørgertillæg! Jeg tror su er 5400 kr og forsørger er 2200 kr

Så I får 7600 hver om måneden udbetalt?

Hvad koster pladsen?

Anmeld

11. august 2011

eElak

hvis jeres årlige indkomst er under 151.500 om året så har i fuld friplads. 

husk ikke at regne med lånet - det er kun selve SUen ;-)