Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Lige et spørgsmål!Min mand og jeg er begge studerende og har en lille datter, som snart starter i institution!Er der nogen der ved om vi kan få hel eller delvis friplads og hvor meget vi skal betale?
Lige et spørgsmål!Min mand og jeg er begge studerende og har en lille datter, som snart starter i institution!Er der nogen der ved om vi kan få hel eller delvis friplads og hvor meget vi skal betale?
Det skal jeg fortælle dig hvis du oplyser hvad jeres årsindkomst er før skat samt hvad institutionspladsen koster
Hvis du ikke vil skrive det her, kan du sende en PB
132319 skriver: Det skal jeg fortælle dig hvis du oplyser hvad jeres årsindkomst er før skat samt hvad institutionspladsen koster Hvis du ikke vil skrive det her, kan du sende en PB
Anonym skriver: Altså vi har bare almindelig su begge to og så kan vi få forsørgertillæg! Jeg tror su er 5400 kr og forsørger er 2200 kr
Altså vi har bare almindelig su begge to og så kan vi få forsørgertillæg! Jeg tror su er 5400 kr og forsørger er 2200 kr
Så I får 7600 hver om måneden udbetalt?
Hvad koster pladsen?
hvis jeres årlige indkomst er under 151.500 om året så har i fuld friplads.
husk ikke at regne med lånet - det er kun selve SUen ;-)
http://www.sm.dk/Temaer/sociale-omraader/Boern-unge-og-familie/Dagtilbudsomraadet/fripladstilskud/Documents/Fripladsskala%20pr%201%20jan%202011-1.doc.pdf
Det er årsindtægten FØR skat i skal regne med.
Hvis det passer det med 5400 i SU og så 1 forsørgertillæg pr husstand, så overstiger i lige grænsen for fribeløb. Men det er meget lidt i skal betale.
Jeg tjente mere end de 156.000 som jeg regnede jeres ud til - og jeg betalte knapt 200 kroner om måneden (den fulde pris er 3000)
132319 skriver: Så I får 7600 hver om måneden udbetalt? Hvad koster pladsen?