Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Så fin den mave er
Så fin den mave er
Tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Så er der nyt billede. Det er jo 3 uger siden jeg sidst lagde et billede ind af min mave, så tænke jeg hellere måtte komme i gang! Synes der er sket en del, særligt den sidste uge. Kan stadig passe mit tøj, og føler ikke jeg har taget meget på, så det er skønt. Håber vægten er enig næste gang jeg skal op på den. 24+1
Så er der nyt billede. Det er jo 3 uger siden jeg sidst lagde et billede ind af min mave, så tænke jeg hellere måtte komme i gang!
Synes der er sket en del, særligt den sidste uge. Kan stadig passe mit tøj, og føler ikke jeg har taget meget på, så det er skønt. Håber vægten er enig næste gang jeg skal op på den.
24+1
Skønt
CmarianN skriver: Skønt
TAK Dejligt profilbillede af dig i øvrigt!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: TAK Dejligt profilbillede af dig i øvrigt!
Næææh TAK Ja nu hvor graviditeten er offentlig ku jeg jo godt vove at sætte billede ind
CmarianN skriver: Næææh TAK Ja nu hvor graviditeten er offentlig ku jeg jo godt vove at sætte billede ind
Ja, jeg er vist stadig pænt anonym Det er der vist ikke så meget grund til længere, hehe.
Nu har jeg også billede af mavsen
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja, jeg er vist stadig pænt anonym Det er der vist ikke så meget grund til længere, hehe.
Hihi
MaybeBaby skriver: Det er jo nok den sødeste lille bobbel længe! og ja jeg kan tillade mig at sige lille, da alt under de mål min kæmpemave har går under betegnelsen: bette og feminin - men den passer dig jo perfekt!
Det er jo nok den sødeste lille bobbel længe! og ja jeg kan tillade mig at sige lille, da alt under de mål min kæmpemave har går under betegnelsen: bette og feminin - men den passer dig jo perfekt!
Nårrrhhh, det var godt nok sødt sagt Synes heller ikke jeg er så kæmpe. Ved faktisk ik hvad mine mål er pt. Men nu er du jo også lidt længere henne, så du skal da være større end jeg er
Jeg er sikker på din mave er tæske lækker
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Tak søde Også jeg! Jeg kan næsten ikke vente længere. 16 uger
Tak søde Også jeg! Jeg kan næsten ikke vente længere. 16 uger
hehe godt så smiler... fniz
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128