Maven <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nessie skriver:

Så fin den mave er

Tusind tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

CmarianN

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Så er der nyt billede. Det er jo 3 uger siden jeg sidst lagde et billede ind af min mave, så tænke jeg hellere måtte komme i gang!

Synes der er sket en del, særligt den sidste uge. Kan stadig passe mit tøj, og føler ikke jeg har taget meget på, så det er skønt. Håber vægten er enig næste gang jeg skal op på den.

24+1  

Skønt  

Anmeld

11. august 2011

CmarianN skriver:

Skønt  

TAK   Dejligt profilbillede af dig i øvrigt! 

Anmeld

11. august 2011

CmarianN

TAK   Dejligt profilbillede af dig i øvrigt! 

Næææh TAK  Ja nu hvor graviditeten er offentlig ku jeg jo godt vove at sætte billede ind 

Anmeld

11. august 2011

CmarianN skriver:

Næææh TAK  Ja nu hvor graviditeten er offentlig ku jeg jo godt vove at sætte billede ind 

Ja, jeg er vist stadig pænt anonym  Det er der vist ikke så meget grund til længere, hehe. 

Anmeld

11. august 2011

CmarianN

CmarianN skriver:

Nu har jeg også billede af mavsen 

Anmeld

11. august 2011

CmarianN

Ja, jeg er vist stadig pænt anonym  Det er der vist ikke så meget grund til længere, hehe. 

Hihi 

Anmeld

11. august 2011

MaybeBaby

Så er der nyt billede. Det er jo 3 uger siden jeg sidst lagde et billede ind af min mave, så tænke jeg hellere måtte komme i gang!

Synes der er sket en del, særligt den sidste uge. Kan stadig passe mit tøj, og føler ikke jeg har taget meget på, så det er skønt. Håber vægten er enig næste gang jeg skal op på den.

24+1  

Det er jo nok den sødeste lille bobbel længe! og ja jeg kan tillade mig at sige lille, da alt under de mål min kæmpemave har går under betegnelsen: bette og feminin - men den passer dig jo perfekt!

Anmeld

11. august 2011

MaybeBaby skriver:

Det er jo nok den sødeste lille bobbel længe! og ja jeg kan tillade mig at sige lille, da alt under de mål min kæmpemave har går under betegnelsen: bette og feminin - men den passer dig jo perfekt!

Nårrrhhh, det var godt nok sødt sagt  Synes heller ikke jeg er så kæmpe. Ved faktisk ik hvad mine mål er pt. Men nu er du jo også lidt længere henne, så du skal da være større end jeg er 

Jeg er sikker på din mave er tæske lækker 

Anmeld

11. august 2011

Dansker I Holland

Tak søde  Også jeg! Jeg kan næsten ikke vente længere. 16 uger 

hehe godt så smiler... fniz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.