Fenja09 skriver:
Ja, det er meget spændende og vi glæder os også rigtig meget!
Iflg. lægerne følger bebsen sin kurve og har det som den skal og det er selvfølgelig alfa omega, så pyt med at det bliver en bette én 
Jeg kan godt forstå hvis du har været lidt urolig, hvis bebs ikke har været så aktiv - det prøvede jeg også selv, bare i uge 29. Godt at du idag mærker mere liv - det er jo også først fra uge 24 at man skal mærke bebsen hver dag, så mon ikke den bare lige har sovet lidt længere end normalt 
Din graviditet minder vidst en del om min, det er skønt ikke at være generet. Kan godt forstå når nogen beklager sig med f.eks bækkenløsning i uge 20 ect. Det må være forfærdeligt!
Håber de sidste uger i din graviditet bliver lige så dejlige som de første! 
Tusind tak. Ja jeg er sikker på Jeres bebs er lige som den skal være
Det er godt nok spændende. Er også super glad for at være sluppet for gener, det er godt nok privilegeret. Jeg frygter sådan bækkenløsning, ikke fordi jeg har tegn til det, men synes bare det virker så forfærdeligt. Men motion motion motion, det skulle hjælpe, selv om det ikke er en 100% garanti for at det bliver væk. Men indtil nu går det skønt.
Jeg er ikke urolig længere, for synes jeg kan mærke baby bevæge sig rundt derinde, selv om jeg ikke får de vilde spark i disse dage.
Ej jeg kan slet ikke vente til baby kommer ud 

Anmeld