Alexis - i den virtuelle verden! skriver:
Ih hvor spændende!! 
Kan godt forstå i gerne vil gå tiden ud, hvis baby ikke er så stor. Men hvis den har det godt, er det vel hip som hap. Den kommer når den er klar. 

Jeg har en helt igennem fantastisk graviditet. Ingen gener, og de få jeg har haft er for længst væk. Synes ik jeg mærkede baby så meget i forgårs og i går, så blev lidt urolig, men kan mærke der er lidt mere gang i baby i dag, så det gik vist helt af sig selv 
Nej jeg synes godt nok jeg er sluppet heldigt igennem. Har også holdt mig aktiv, undtagen på ferie, tror på det også hjælper!
Ja, det er meget spændende og vi glæder os også rigtig meget!
Iflg. lægerne følger bebsen sin kurve og har det som den skal og det er selvfølgelig alfa omega, så pyt med at det bliver en bette én 
Jeg kan godt forstå hvis du har været lidt urolig, hvis bebs ikke har været så aktiv - det prøvede jeg også selv, bare i uge 29. Godt at du idag mærker mere liv - det er jo også først fra uge 24 at man skal mærke bebsen hver dag, så mon ikke den bare lige har sovet lidt længere end normalt 
Din graviditet minder vidst en del om min, det er skønt ikke at være generet. Kan godt forstå når nogen beklager sig med f.eks bækkenløsning i uge 20 ect. Det må være forfærdeligt!
Håber de sidste uger i din graviditet bliver lige så dejlige som de første! 
Anmeld