Maven <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

maria_wt skriver:

Virkelig en fin mave du har der

Tiden går virkelig stærk lige om lidt....

Tak, ja tiden går stærkt, selv om jeg synes der er længe til. Dagene flyver afsted, og på mandag starter jeg skole, og så får jeg først rigtig travlt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Frk-Lotusblomst

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Så er der nyt billede. Det er jo 3 uger siden jeg sidst lagde et billede ind af min mave, så tænke jeg hellere måtte komme i gang!

Synes der er sket en del, særligt den sidste uge. Kan stadig passe mit tøj, og føler ikke jeg har taget meget på, så det er skønt. Håber vægten er enig næste gang jeg skal op på den.

24+1  

Nej hvor er du fin, Og jah, hold da op der er sket en del.
Flot det er den.

Anmeld

11. august 2011

ciepige skriver:

Såååå fin! 

Tak søde 

Anmeld

11. august 2011

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej hvor er du fin, Og jah, hold da op der er sket en del.
Flot det er den.

Tak søde. Ja, jeg synes også der er sket noget. Sjovt som det kommer i perioder 

Anmeld

11. august 2011

frk-stoltze

Super flot mave

Anmeld

11. august 2011

frk-stoltze skriver:

Super flot mave

Tusind tak skal du have 

Anmeld

11. august 2011

Frk-Lotusblomst

Tak søde. Ja, jeg synes også der er sket noget. Sjovt som det kommer i perioder 

Jah, men det klær dig nu søde. Ser frem til fremtidig billeder. Og glæder mig til at høre om du holder vægten. hihi.

Anmeld

11. august 2011

Dansker I Holland

Så er der nyt billede. Det er jo 3 uger siden jeg sidst lagde et billede ind af min mave, så tænke jeg hellere måtte komme i gang!

Synes der er sket en del, særligt den sidste uge. Kan stadig passe mit tøj, og føler ikke jeg har taget meget på, så det er skønt. Håber vægten er enig næste gang jeg skal op på den.

24+1  

SMUK MAVE Glæder mig til at se indholdet smiler..

Anmeld

11. august 2011

Fenja09

Ih hvor spændende!!  Kan godt forstå i gerne vil gå tiden ud, hvis baby ikke er så stor. Men hvis den har det godt, er det vel hip som hap. Den kommer når den er klar. 

Jeg har en helt igennem fantastisk graviditet. Ingen gener, og de få jeg har haft er for længst væk. Synes ik jeg mærkede baby så meget i forgårs og i går, så blev lidt urolig, men kan mærke der er lidt mere gang i baby i dag, så det gik vist helt af sig selv 

Nej jeg synes godt nok jeg er sluppet heldigt igennem. Har også holdt mig aktiv, undtagen på ferie, tror på det også hjælper! 

Ja, det er meget spændende og vi glæder os også rigtig meget!  Iflg. lægerne følger bebsen sin kurve og har det som den skal og det er selvfølgelig alfa omega, så pyt med at det bliver en bette én

Jeg kan godt forstå hvis du har været lidt urolig, hvis bebs ikke har været så aktiv - det prøvede jeg også selv, bare i uge 29. Godt at du idag mærker mere liv - det er jo også først fra uge 24 at man skal mærke bebsen hver dag, så mon ikke den bare lige har sovet lidt længere end normalt 

Din graviditet minder vidst en del om min, det er skønt ikke at være generet. Kan godt forstå når nogen beklager sig med f.eks bækkenløsning i uge 20 ect. Det må være forfærdeligt!  

Håber de sidste uger i din graviditet bliver lige så dejlige som de første!

Anmeld

11. august 2011

Lisbeth1985

24+1  

Hvor har du bare en SMUK mave søde:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.