Jo, maden er lidt pebret. Vi bestilte det hele samtidig. Morgenmaden mener jeg koster 129,- , men man kan jo evt. droppe morgenmaden på hjemkomstdagen og så bare spise senere (færgen er jo inde 09.30) og til aften fik vi deres kæmpebuffet som vist koster omkring 250 pr. pers. Så min. 700 kr. til mad pr. pers. er ikke helt galt - børn er dog noget billigere.
Ja maden kan være dyr... men man kan også sagtens købe en sandwich i baresso. Vi havde madpakke med til om fredagen og Lørdag gav vi den så gas med en lækker steak og det smagte fantastisk 
da vi kom til Oslo gav vi 50 kr. for en burger på burger king så det er da en slat penge og siger lidt om priserne i Oslo.
Tilgengæld drik vi lidt på turen og købte alle drikkevare toldfri i kiosken og det synes jeg der var rimelige priser.... vi tog drikkevare med i kahytten og hældte det i glas hvor vi så kunne tog dem med på diskotektet hvor vi så sparede de penge på drinks
.
Man kan hjemmefra bestille en buffet hvor man kan spare lidt på det..... Den Buffet kan jeg anbefalde, der er alt hvad hjertet begære 
Glæd dig, jeg synes det blev en skøn tur, men husk badetøj da der udendørs spa, var lige prikken over i èt 
Håndklæde er der også, som bliver skiftet ud hvis man smider det på gulvet.
Held og lykke med turen, jeg følte virkelig jeg fik koblet af, og turen følte længere end den var, men samtiddig havde man også hele søndagen hjemme.

Anmeld