Så skal vi til Oslo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Hansen97

Znuzke skriver:

Skønt - det kan du godt glæde dig til

Vi har lige været afsted, og det er superhyggeligt. Vi skal ihvertfald afsted igen, så vi kan få oplevet Oslo "rigtigt"

Der var desværre en eller anden tosse som bombede Oslo kl. 15.30 da vi stod og var på vej ombord på Oslo-båden - så det var ingen fornøjelse at gå rundt i Oslo om lørdagen

Hvad med mad og sådan?? er det ikke dyrt.. jeg tænker rejsen er jo billig nok men hvad skal man bruge af penge på mad og diverse??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

th

Sukkerblomst skriver:

Ihhh hvor spændende.... Jeg tager på samme tur her i weekenden med en kammerat.... Vi fandt et godt tilbud som vi bare måtte slå til på.

Jeg glæder mig også, og har aldrig været i Oslo før

kan du huske om der var håndklæder i kahytten, eller om i selv have med,

Anmeld

12. september 2011

th

Hansen97 skriver:

Hvad med mad og sådan?? er det ikke dyrt.. jeg tænker rejsen er jo billig nok men hvad skal man bruge af penge på mad og diverse??

maden er dyr om bord. det er der de tjener deres penge...

har dog snakket om at tage sanwich med til udturen og så spise på vej hjem, så vi spare lidt.

Anmeld

12. september 2011

Hansen97

th skriver:

maden er dyr om bord. det er der de tjener deres penge...

har dog snakket om at tage sanwich med til udturen og så spise på vej hjem, så vi spare lidt.

Ja det er lidt det jeg tænker.. for rejsen er jo billig.. så er det bare "alt det andet"...

Anmeld

12. september 2011

th

Hansen97 skriver:

Ja det er lidt det jeg tænker.. for rejsen er jo billig.. så er det bare "alt det andet"...

nemlig.. nu må vi se. fødte i juni, så vi har ikke været på sommerferie, så det er lidt vores ferie. så glæder mig.

Anmeld

12. september 2011

ekzunz

Hansen97 skriver:

Jo, maden er lidt pebret. Vi bestilte det hele samtidig. Morgenmaden mener jeg koster 129,- , men man kan jo evt. droppe morgenmaden på hjemkomstdagen og så bare spise senere (færgen er jo inde 09.30) og til aften fik vi deres kæmpebuffet som vist koster omkring 250 pr. pers. Så min. 700 kr. til mad pr. pers. er ikke helt galt - børn er dog noget billigere.

Anmeld

12. september 2011

ekzunz

th skriver:

kan du huske om der var håndklæder i kahytten, eller om i selv have med,

der er håndklæder og sengelinned i kahytten. Det er ligesom på et hotelværelse

Anmeld

12. september 2011

ekzunz

Hansen97 skriver:

Vi sørgede også for at have lidt vand og sodavand med ombord som vi havde i kahytten, så vi ikke skulle på cafe eller i deres supermarked hvergang vi var tørstige. Det var en rigtig god ide, for intet havde åbent , da vi kom tilbage til skibet efter mange timers gåtur i Oslo.

Anmeld

12. september 2011

Bshizzle

Dejligt at høre fra andre de har haft en god oplevelse med Oslo-færgen

Kæresten købte 20 biletter (Gavekort) til Oslo-færgen lige før sommerferien som vi skal bruge inden for 1 år..
- Skal lige siges vi ikke har tænkt os at bruge alle 20 selv.. men dele dem ud til hans ansatte i hans firma eller til familien og lave en hyggelig tur Hehehe..

Men Ja.. har osse hørt meget om at de ved hvor de skal tjene deres penge.. på maden!!

Anmeld

12. september 2011

Frk.Skruk

th skriver:

kan du huske om der var håndklæder, eller havde i selv med?

Der var håndklæder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.