Så skal vi til Oslo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.125 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. august 2011

th

JUbiiii....

Glæder mig vildt meget.... til september. fik et tilbud til en tur med DFDS fra københavn til Oslo og 7 timer i Oslo for 550 kr. det kunne jeg ikke stå for, så bestilte turen og fortalte kæresten om det i går da han kom hjem, han blev heldigvis glad.

Vi havde snakket om at vi ville en tur til københavn og kigge og går lidt rundt derover, så nu bliver det bare en mini tur i stedet...

Glæder mig bare så meget.....

Ville bare lige ud med det......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

ekzunz

th skriver:

JUbiiii....

Glæder mig vildt meget.... til september. fik et tilbud til en tur med DFDS fra københavn til Oslo og 7 timer i Oslo for 550 kr. det kunne jeg ikke stå for, så bestilte turen og fortalte kæresten om det i går da han kom hjem, han blev heldigvis glad.

Vi havde snakket om at vi ville en tur til københavn og kigge og går lidt rundt derover, så nu bliver det bare en mini tur i stedet...

Skønt - det kan du godt glæde dig til

Vi har lige været afsted, og det er superhyggeligt. Vi skal ihvertfald afsted igen, så vi kan få oplevet Oslo "rigtigt"

Der var desværre en eller anden tosse som bombede Oslo kl. 15.30 da vi stod og var på vej ombord på Oslo-båden - så det var ingen fornøjelse at gå rundt i Oslo om lørdagen

Anmeld

11. august 2011

Sukkerblomst

Ihhh hvor spændende.... Jeg tager på samme tur her i weekenden med en kammerat.... Vi fandt et godt tilbud som vi bare måtte slå til på.

Jeg glæder mig også, og har aldrig været i Oslo før

Anmeld

11. august 2011

Frk.Skruk

th skriver:

JUbiiii....

Vi skal os en tur til september

¨Har heller aldrig været i Oslo, eller med Oslo færgen - Så det bliver smadder hyggeligt

Hvornår skal i afsted?

Anmeld

11. august 2011

th

Frk.Skruk skriver:

Vi skal os en tur til september

¨Har heller aldrig været i Oslo, eller med Oslo færgen - Så det bliver smadder hyggeligt

Hvornår skal i afsted?

vi skal afsted den 13 og kommer hjrm den 15..

hvad med jer?

vi var afsted for to år siden og det var super, så vi glæder os meget.

Anmeld

11. august 2011

th

Sukkerblomst skriver:

Ihhh hvor spændende.... Jeg tager på samme tur her i weekenden med en kammerat.... Vi fandt et godt tilbud som vi bare måtte slå til på.

Jeg glæder mig også, og har aldrig været i Oslo før

du skal glæde dig.. vi var afsted for 2 år siden også, det var rigtig godt, så vi glæder os. god tur.

Anmeld

11. august 2011

th

Znuzke skriver:

Skønt - det kan du godt glæde dig til

Vi har lige været afsted, og det er superhyggeligt. Vi skal ihvertfald afsted igen, så vi kan få oplevet Oslo "rigtigt"

Der var desværre en eller anden tosse som bombede Oslo kl. 15.30 da vi stod og var på vej ombord på Oslo-båden - så det var ingen fornøjelse at gå rundt i Oslo om lørdagen

glæder os også meget...

vi var afted for 2 år siden, men der var alt lukket pga. det var søndag...

Anmeld

11. august 2011

Lisbeth1985

th skriver:

JUbiiii....

Glæd dig! Det er så hyggeligt:-)

Anmeld

11. august 2011

Frk.Skruk

th skriver:

vi skal afsted den 13 og kommer hjrm den 15..

hvad med jer?

vi var afsted for to år siden og det var super, så vi glæder os meget.

Vi skal weekenden før

Tror os det blir super

Anmeld

12. september 2011

th

Frk.Skruk skriver:

Vi skal weekenden før

Tror os det blir super

kan du huske om der var håndklæder, eller havde i selv med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.