Hej og undskyld jeg ikke har svaret, men er indlagt med Malthe og der er ingen internet - ej heller fjernsyn, så er helt afskåret fra omverden. Jeg er lige hjemme nu 1 døgns tid og er sammen med Iza.....som også er syg med mellemørebetændelse og er på penicilin.
Det har været...og er stadig.... nogle trælse dage vi skal igennem. Det viser sig, at Malte har RS-virus og ligger nu med c-pap og får mad via sonde - han er noget afkræftet og har svært ved at trække vejret.....men de har styr på ham - det er bare grimt at se på. Han får taget en million blodprøver, så hans lille hæl er helt ødelagt og så kommer de hver 3. time og suger ham langt ned i svælget, næsen og lungerne.....det er godt nok skrappe sager. Han er desværre ikke i bedring endnu, så vi må bare vente - vi ligger i isolation og skal spritte af og går med kitler, så det virker også lidt voldsommere end det er med alt det udenom. Men hold da op en omgang. Pas på jeres små nyfødte, jer der har født her inden for den sidste tid, med det forkølelse - det er barske sager. Vi skal passe på Malthe de næste 6 måneder, for har han haft RS, så er han meget mere modtagelig for forkølelse/virus og kan ende her igen....og det vil vi ikke.....så han skal bestemt ikke gå på omgang mere eller komme steder med forkølede folk de næste 6 måneder.
Men ellers er vi ok - Martin og jeg skifter lidt, da man ikke får sovet meget, når man er på hospitalet. Der er en frygtelig larm og maskiner, der hvæser og sprutter og bipper og dytter. Det væreste er dog, at jeg ikke sådan bare lige kan tage Malthe op, når han er ked af det, for der er slanger og ledninger, der skal passes på osv. Så jeg er en noget langsom mor, tror jeg, han synes, for hans ellers så milde væsen er skiftet lidt ud med et meget hissigt temperament, men det forstår man jo så godt

Jeg logger lige på i aften igen, men ellers går der nogle dage inden jeg kommer forbi her igen. De siger at vi skal regne med 10 dages indlæggelse, så der er 1 uge endnu. Iza skulle have startet i vuggestue i mandags, men det har vi udskudt til på mandag og så må vi se, for ellers bliver det bare for meget for hende. Men hun klarer det fint, selvom hun er snottet og syg også.
Nå, det blev et lidt længere indlæg, men 1000 tak for alle jeres beskeder - det varmer rigtigt meget. Dejligt at I altid er der, når man har brug for støtte

Kram herfra