åhh jeg er så nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.664 visninger
34 svar
0 synes godt om
5. januar 2009

Tikki

...og ked af det lige nu. Min lille søn er kørt afsted med sin far på hospitalet.....Han har været lidt forkølet, men begyndte at hoste en del i går - var til vagtlægen, men han sagde intet var unormalt........her til aften begyndte han at trække vejret underligt og vi ringede igen til vagtlægen, som sendte os på Herlev sygehus. Nu har manden lige ringet og sagt, han er blevet sendt til Hvidovre på børneafdelingen og måske tager det hele natten for observation......jeg har bare grædefærdig.....-sidder her alene med en sovende Iza og venter og venter på en opringning fra min mand...puuuha! ja, undskyld I lige måtte ligge øre til, men måtte bare lige ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

linemus

Åha, Jeanette. Jeg kan godt forstå, du er ked af det. Det er så grimt, når der er noget galt med vores elsklinger, og man frygter altid det værste. Det må også være ekstra grimt, fordi du ikke er med, men bare kan sidde hjemme og vente på nyt. Men tænk på, hvor godt det er, at han bliver holdt øje med nu, at han er i trygge hænder, og hans far, der elsker ham, er sammen med ham. Jeg er sikker på, han bliver fin igen, og du snart får ham hjem.

Har I fået noget at vide om, hvad de evt. kigger efter, når han nu er til observation? Eller de bare holder øje med ham?

Sender et stort kram - jeg håber, du snart hører godt nyt fra faren.

Line

Anmeld

5. januar 2009

Helle30

Uhh Jeanette.
Jeg kan lige forestille mig, hvordan det må være at sidde hjemme uden at kunne gøre noget og følge med. Men som Line skriver, så kan du jo være helt tryg ved, at jeres lille guldklump har sin far med sig + at de begge er sammen med nogen, der har forstand på det de laver og gør deres bedste for at give Malthe den rigtige behandling.
Jeg sender jer mine tanker, og håber du snart hører godt nyt.

Knus fra Helle

Anmeld

5. januar 2009

Lise

Åh nej da, søde...

Håber natten er forløbet rimeligt stille og roligt, og at lille Malthepus har det fint. Lad endelig høre fra dig snarest..

Anmeld

5. januar 2009

birgittemarie

Åårh nej, stakkels puslinger. Det må virkelig have været forfærdeligt for dig.
Hvordan går det nu? Jeg håber virkelig, I har haft en god nat alle sammen og at lille Malthe er blevet rask igen!

Stort knus fra Birgitte

Anmeld

5. januar 2009

Anja

Puha, det er forfærdeligt.

Man føler sig så magtesløs, når der er noget galt med dem man elsker.

Føler med dig ....

Anmeld

5. januar 2009

Plysbjørnen

Åh nej stakkels dig...
Det er så ubeskriveligt hårdt når det er ens børn der er så syge...

Håber det snart bliver bedre...

Betina

Anmeld

5. januar 2009

Rasmine

Årj nej da.
Tænker på Jer, og venter bare på at høre godt nyt.

Anmeld

5. januar 2009

Marco2

Føler med dig.
Stort knus.

Lad os høre når der er nyt.

AG

Anmeld

5. januar 2009

Loggidut

åh nej da...det er ikke til at holde ud!

hvordan er natten mon gået?

håber på den er gået rigtigt godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.