Jeg skal insemineres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Kay

NØØØJ hvor fedt!!!

Ihhh hvor er jeg glad på dine vegne...

så skal der testes om 14 dag... og se om de små sædbasser har fanget et æg... eller måske 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Vial

Tutter skriver:

IMORGEN  kl 11:30

Var bare til en rutinemæssig scanning idag, for at se om pergotime havde en god virkning på mig, med den dosis jeg fik!

Da hun scanner, siger hun så "hold da op, du har været på arbejde" Jeg spørger så om hun tilfældigvis scanner højre side, for der har godt nok været nogle niv de sidste par dage. "Det kan jeg godt forstå du synes siger hun, for du er igang med æl nu!"

WOW altså.. Hun gav mig æl-sprøjten og nogle papirer jeg skulle skrive under på.. Er helt vildt glad, men samtidig er det ikke gået op for mig.. Det har været udskudt mange gange, men skal da lige love for der kom skred i tingene i denne her cyklus.. Det er helt vildt..

Jeg har 2 æg der er 17 og 18,5 mm fin stor slimhinde og er bare klar til de små "sædbamser" imorgen

Psst.. Ikke noget på facebook, da jobbet ikke ved det endnu

Held og lykke. Se evt om hende med nålene kan tage dig ind bagefter. Det hjalp da her :-D to æg... Pyh!

Anmeld

11. august 2011

sus73

Held og lykke med det  . Håber for dig at du kun skal igennem møllen denne ene gang.

Anmeld

11. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

WOW - det er da bare fantastisk. Jeg håber, at der bliver stor gevinst med dine guldæg

Anmeld

11. august 2011

Chalala85

WOW hvor er det fantastisk. Så  jeg alt hvad jeg har

Anmeld

11. august 2011

Becks

1000 tak allesammen

Så var det idag det skete.. Skriver en lille update..

Anmeld

11. august 2011

Mathilde

Jubiiiii hvor er det spændende!

Jeg  alt hvad jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.