Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HelenaJ skriver: Jeg har fulgt intenst og meget nysgerrigt med fra sidelinien :-) Nu hepper jeg alt hva den overhovedet kan trække - og håber at æg og svømmere holder sammen og laver dig et stykke guld. Alt krydses og der heppes herfra Århus :-)
Jeg har fulgt intenst og meget nysgerrigt med fra sidelinien :-) Nu hepper jeg alt hva den overhovedet kan trække - og håber at æg og svømmere holder sammen og laver dig et stykke guld. Alt krydses og der heppes herfra Århus :-)
1000 tak
Ja nu har min krop og sædbamserne bare at samarbejde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HelenaJ skriver: Du blir nødt til at teste inden afrejse - eller trods alt tage en test med i tasken! Pleease... :-)
Du blir nødt til at teste inden afrejse - eller trods alt tage en test med i tasken! Pleease... :-)
Håber jeg kan lade være
Men jeg tester inden jeg rejser, det aftalte jeg med klinikken idag
HelenaJ skriver: Hvor længe er du væk? :-)
Hvor længe er du væk? :-)
Rejser den 24 og kommer hjem den 31
HelenaJ skriver: Nøj det bliver en lang uge ;-)
Nøj det bliver en lang uge ;-)
Ja mon ikke
Tutter skriver: Tak søde.. Ja det er helt vildt, er jo kun på min 11 cyklusdag.. Hun gloede også lidt da hun så jeg var igang med ÆL af mig selv.. Men ville alligevel gerne hjælpe det på vej med sprøjten
Tak søde.. Ja det er helt vildt, er jo kun på min 11 cyklusdag.. Hun gloede også lidt da hun så jeg var igang med ÆL af mig selv.. Men ville alligevel gerne hjælpe det på vej med sprøjten
Du da bare sej.. skønt kroppen kan kickstarte sig selv engang imellem OG nu er det i dag det sker!!
HELD OG LYKKE I DAG SMUKKE. HÅBER DER LIGGER ÆG KLAR TIL AT MØDE SÆDBASSERNE!
Sød nu det lige før det går for hurtig til jeg kan følge med, syntes bare du er så sej og at du tør spring ud i det helt alene ja jeg tager ski hatten af for dig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128