Jeg skal insemineres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.662 visninger
66 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Becks

IMORGEN  kl 11:30

Var bare til en rutinemæssig scanning idag, for at se om pergotime havde en god virkning på mig, med den dosis jeg fik!

Da hun scanner, siger hun så "hold da op, du har været på arbejde" Jeg spørger så om hun tilfældigvis scanner højre side, for der har godt nok været nogle niv de sidste par dage. "Det kan jeg godt forstå du synes siger hun, for du er igang med æl nu!"

WOW altså.. Hun gav mig æl-sprøjten og nogle papirer jeg skulle skrive under på.. Er helt vildt glad, men samtidig er det ikke gået op for mig.. Det har været udskudt mange gange, men skal da lige love for der kom skred i tingene i denne her cyklus.. Det er helt vildt..

Jeg har 2 æg der er 17 og 18,5 mm fin stor slimhinde og er bare klar til de små "sædbamser" imorgen

Psst.. Ikke noget på facebook, da jobbet ikke ved det endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tutter skriver:

Var bare til en rutinemæssig scanning idag, for at se om pergotime havde en god virkning på mig, med den dosis jeg fik!

Da hun scanner, siger hun så "hold da op, du har været på arbejde" Jeg spørger så om hun tilfældigvis scanner højre side, for der har godt nok været nogle niv de sidste par dage. "Det kan jeg godt forstå du synes siger hun, for du er igang med æl nu!"

WOW altså.. Hun gav mig æl-sprøjten og nogle papirer jeg skulle skrive under på.. Er helt vildt glad, men samtidig er det ikke gået op for mig.. Det har været udskudt mange gange, men skal da lige love for der kom skred i tingene i denne her cyklus.. Det er helt vildt..

Jeg har 2 æg der er 17 og 18,5 mm fin stor slimhinde og er bare klar til de små "sædbamser" imorgen

JUHUUUUU kom så sædbasser! Mød så de guldæg!! 

Anmeld

10. august 2011

Becks

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

JUHUUUUU kom så sædbasser! Mød så de guldæg!! 

Ja, nu skal de bare finde vej skal de

Anmeld

10. august 2011

Isabella_mor

håber på positivt resultat..

Anmeld

10. august 2011

Pige2009

Tutter skriver:

STORT!! Held og lykke med det - glæder mig til at høre mere søde

Kram Linda

Anmeld

10. august 2011

SussieThyssen

Tutter skriver:

50 krydsede fingre, arme, ben og tæer (hvorfor kan man ikke få krydsede tæer som smily??)

Uhhh hvor er det spændende...eiii..jeg håber bare sådan at du får bid.

Kæmpeknus

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tutter skriver:

Ja, nu skal de bare finde vej skal de

Ja de skal så!!! 

Anmeld

10. august 2011

Mi

Uhhh hvor spændende  Så bliver de næste to uger de længste i dit liv

Anmeld

10. august 2011

Becks

isabellamor skriver:

håber på positivt resultat..

Tak søde dig, håber jeg også

Anmeld

10. august 2011

Becks

Baagøe skriver:

STORT!! Held og lykke med det - glæder mig til at høre mere søde

Kram Linda

1000 tak søde.. Det er helt vildt altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.