Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wee, ej hvor er det spændende!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Weeeeeeeeee!!!!
Hvor er det bare dejligt søde! Hvor har jeg ventet længe på den update!!! Ihh hvor er jeg altså bare glad på dine vegne! Sidder med det største smil på læben!
Håber der kommer gevinst (gange 2 ) i første hug! Kunne være SÅ skønt. Og så gerne en af hver
Alt hvad jeg har! Du har så meget fortjent det!
SussieThyssen skriver: 50 krydsede fingre, arme, ben og tæer (hvorfor kan man ikke få krydsede tæer som smily??) Uhhh hvor er det spændende...eiii..jeg håber bare sådan at du får bid. KæmpeknusKærligstSussie
50 krydsede fingre, arme, ben og tæer (hvorfor kan man ikke få krydsede tæer som smily??)
Uhhh hvor er det spændende...eiii..jeg håber bare sådan at du får bid.
KæmpeknusKærligstSussie
Tak søde Sussie.. Ja krydsende tæer, det må vi finde hihi..
Uf hvor jeg glæder mig
Hvor spændende....nu SKAL testen bare være positiv om et par uger
Jeg vil tænke på dig, og krydse alt det jeg kan
Mi skriver: Uhhh hvor spændende Så bliver de næste to uger de længste i dit liv
Uhhh hvor spændende Så bliver de næste to uger de længste i dit liv
1000 tak
Kan du sige 3 uger Jeg rejser om 14 dage præcis.. Og har en familie og veninde som håber jeg tester når jeg først er kommet hjem.. Men det bliver altså svært
Tutter skriver: IMORGEN kl 11:30 Var bare til en rutinemæssig scanning idag, for at se om pergotime havde en god virkning på mig, med den dosis jeg fik! Da hun scanner, siger hun så "hold da op, du har været på arbejde" Jeg spørger så om hun tilfældigvis scanner højre side, for der har godt nok været nogle niv de sidste par dage. "Det kan jeg godt forstå du synes siger hun, for du er igang med æl nu!" WOW altså.. Hun gav mig æl-sprøjten og nogle papirer jeg skulle skrive under på.. Er helt vildt glad, men samtidig er det ikke gået op for mig.. Det har været udskudt mange gange, men skal da lige love for der kom skred i tingene i denne her cyklus.. Det er helt vildt.. Jeg har 2 æg der er 17 og 18,5 mm fin stor slimhinde og er bare klar til de små "sædbamser" imorgen Psst.. Ikke noget på facebook, da jobbet ikke ved det endnu
IMORGEN kl 11:30
Var bare til en rutinemæssig scanning idag, for at se om pergotime havde en god virkning på mig, med den dosis jeg fik!
Da hun scanner, siger hun så "hold da op, du har været på arbejde" Jeg spørger så om hun tilfældigvis scanner højre side, for der har godt nok været nogle niv de sidste par dage. "Det kan jeg godt forstå du synes siger hun, for du er igang med æl nu!"
WOW altså.. Hun gav mig æl-sprøjten og nogle papirer jeg skulle skrive under på.. Er helt vildt glad, men samtidig er det ikke gået op for mig.. Det har været udskudt mange gange, men skal da lige love for der kom skred i tingene i denne her cyklus.. Det er helt vildt..
Jeg har 2 æg der er 17 og 18,5 mm fin stor slimhinde og er bare klar til de små "sædbamser" imorgen
Psst.. Ikke noget på facebook, da jobbet ikke ved det endnu
Ihh ej hvor spændene .. så sidder jeg sådan her imorgen
DK skriver: wee, ej hvor er det spændende!!!
Happiness skriver: Weeeeeeeeee!!!! Hvor er det bare dejligt søde! Hvor har jeg ventet længe på den update!!! Ihh hvor er jeg altså bare glad på dine vegne! Sidder med det største smil på læben! Håber der kommer gevinst (gange 2 ) i første hug! Kunne være SÅ skønt. Og så gerne en af hver Alt hvad jeg har! Du har så meget fortjent det!
1000 tak søde.. Det er helt vildt altså..
Ja, mon jeg kan lave en KaMa Men bare der er én, så er jeg lykkelig
Carina1977 skriver: Hvor spændende....nu SKAL testen bare være positiv om et par uger Jeg vil tænke på dig, og krydse alt det jeg kan
Frk Mig skriver: Ihh ej hvor spændene .. så sidder jeg sådan her imorgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128