Sygeforsikring Danmark - Kan det betale sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

jydeinden

metteswn skriver:

jeg må ærligt indrømme jeg synes alle burde være medlem. Jeg var ved at melde mig ud da det ikke var gratis for mig mere (jeg blev meldt ind så snart jeg blev født) men er så glad for jeg ikke meldte mig ud, for nu har jeg fået en kronisk lidelse hvor jeg skal have MEGET medicin og hvis jeg havde søgt om at komme ind nu havde jeg ikke fået lov. Så det kan godt være man ikke er syg nu og måske hverken har brug for tilskud til fys, tandlæge, medicin, psykolog eller noget lige nu, men at tro at der aldrig sker en noget hvor man får brug for de ting, er i min verden ret usansynligt. Det var bare min erfaring, men hvis du ikke mener du får noget ud af det, tænker jeg du skal lade vær, det er da surt at føle man smider penge ud af vinduet.

nu kan jeg godt nok se det er et lidt gammelt indlæg, men kunne ikke holde min bøtte så kommentere alligevel .

at burde og kan er to meget meget forskellige ting.. jeg er ikke selv spor tilfreds med Danmark, og det er jeg ikke fordi jeg synes det er noget forbandet svineri at man fravælger bestemte borgere blot fordi de har en bestemt sygdom som de er født med. Jeg er en af dem der ikke KAN blive medlem af Danmark.. jeg kan prøve fra nu af og til jeg bliver blå i hovedet uden at det ændre spor. Og det er en af de grunde jeg har til at jeg ikke synes spor godt om Danmark på det område.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

kirsti

du kan jo være passiv medlem, tror det koster 90kr hver 3mdr.

Jeg kan ikke blive medlem nu fordi jeg har angst så det gælder om at få meldt sig ind mens man er rask for når først 'skaden' er sket er det for sent

Anmeld

17. oktober 2011

Nolle

jeg er kun glad få at være medlem - Har en lille opsparing der inde, har kontanktlinser og der går 40 kr ind hver mdr - og det bliver til penge i sidste ende - jeg kan virklige kun sig med dig ind 

Anmeld

17. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har været medlem altid og vil altid være det. Mine børn er gratis medlem via mig.

Nogen år kan det betale sig og andre år kan det ikke, men det vigtigste er, at man ikke kan blive medlem, hvis man bliver kronisk syg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.