Sygeforsikring Danmark - Kan det betale sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.484 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg overvejer at melde mig ind i sygeforsikring Danmark.

Jeg har kigget på prislisten for de tilskud de giver til tandlæge, briller m.m. Jeg synes dog ikke at tilskuddene lyder af meget. 

Jeg bruger briller, og får nye ca. hver 3. år. Men jeg synes ikke det kan svare sig at være medlem, hvis jeg kun får 370 kr i tilskud pr. køb, og jeg skal give ca. 1500 kr/år i kontigent. 

Er der nogle af jer der er, eller overvejer at blive medlem, og hvad synes i? Kan det godt betale sig at være medlem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Jeg har kigget på prislisten for de tilskud de giver til tandlæge, briller m.m. Jeg synes dog ikke at tilskuddene lyder af meget. 

Jeg bruger briller, og får nye ca. hver 3. år. Men jeg synes ikke det kan svare sig at være medlem, hvis jeg kun får 370 kr i tilskud pr. køb, og jeg skal give ca. 1500 kr/år i kontigent. 

Er der nogle af jer der er, eller overvejer at blive medlem, og hvad synes i? Kan det godt betale sig at være medlem?

jeg er medlem og har bar den billige sats.. og har været rigtig glad for det når jeg har været til tandlægen og nu har jeg os psorasis i hoved bunden og får noget mod det som de os giver lidt penge tilbage for såå for mig er det bestemt det værd

Anmeld

10. august 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Det er vel hvordan man ser på det! Som med alle andre forsikringer, håber man jo, at det er "penge ud af vinduet".

Jeg har været medlem siden jeg blev født og er i kategori 5, som er den billigste. Jeg får tilskud hver måned til mine linser, og som du siger, når jeg skal have briller eller til tandlægen.

Derudover har jeg fået tilskud til diverse medicin i tidens løb.

Jeg er i hvert fald glad for at være medlem og vide, at de hjælper, hvis man en dag skulle blive syg!

Anmeld

10. august 2011

Happiness

Altså for mig kan det godt betale sig. Og jeg er medlem

Jeg bruger kontaktlinser og briller. Og du får jo også tilskud til medicin og det samme til dine børn.

Mit går lige rundt med de faste udgifter, og så er det jo en ekstra bonus at man kan spare penge på tandlægeturen, kiroprakter og lignende!

Men det er jo ikke alle det kan betale sig for.

Anmeld

10. august 2011

Femøre

Det kan helt sikkert betale sig!!

Det kan det måske ikke nu, og så bliver du bare passiv medlem, det er det billigste.

Senere, hvis du nu sku få behov for det, eks. ved en livsvarig sygdom, grå stær eller lignende, kan du komme op i sats. Har du først fået en sådan sygdom, kan du ikke melde dig ind. Jeg kan eks. ikke komme ind, hvis først jeg er røget ud.

Så meld dig ind, lige nu!!

Anmeld

10. august 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

Min kæreste er medlem, da han har ADHD, og får medicin for 1800kr./md.

Så her kan det godt svare sig. Giver 700kr. ca., hvert kvartal, mener jeg det er.

Anmeld

10. august 2011

Mi

Det er vel som alt anden forsikring, for størstedelen kan det ikke betale sig, for hvis det kunne, havde forsikringsselskabet jo ikke en god forretning. Men man kan jo melde sig ind, hvis man syntes at det er en god sikkerhed at have. Min datter bruger også briller, men med det lille tilskud de giver, kan det overhovedet ikke betale sig, hvis det var for at få tilskud til det alene.

Anmeld

10. august 2011

Lullaby

Jeg synes absolut ikke, at der er penge ud af vinduet. Her har manden lige været til tandlæge og han gav 600 og fik 275 tilbage af danmark.

Anmeld

10. august 2011

Wimmie

Jeg er glad for at være medlem (har været det siden 1983), for selvom det normalt kun lige kan betale sig (kontaktlinser og tandlægebesøg), så har der været flere gange hvor det har været rigtig heldigt; f.eks. da jeg kom i fertilitetsbehandling og dermed fik tilskud til den dyre medicin. Man ved jo aldrig hvilken situation man havner i, og hvis man pludselig bliver syg eller af anden grund har brug for medicin, fysioterapeut, psykolog eller andet, så kan man ikke bare melde sig ind.

Derfor vil jeg råde alle der har mulighed for at blive medlem til at melde sig ind mens de kan

Man kan også få tilskud til forskellige operationer.

(Jeg er også medlem på billigste sats)

Anmeld

10. august 2011

SjeBets

Vi er alle medlem, jeg har være det siden 89 og ungerne siden de blev født, for mig har det kunne betale sig med briller, kontaktlinser, recept medicin tandlæger, et væld at fysioterapi, og alverdens ting. 

Så de der 12-1500 kr pr år er fint givet ud synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.