Mit avocadotrip var en baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

STORT TILLYKKE med graviditeten. Er en af dem som hører det fra dig, og ikke andre 

Er ked af at det blev afsløret... Kan forstå der var sket en teknisk fejl? Og så har folk måske videregivet oplysningerne eller?

Nå men ihvertfald, anonym eller ej, det er jo skønt du skal være mor!

Jeg ønsker dig held og lykke med det hele. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Femøre

Men det er jo heller ikke læsernes skyld, anonymiteten er kikset. Når de så læser sådan en besked, ser det er fra Shibby, hvordan fisen skal de så vide du vil holde det for jer selv? For dem, var det jo ude af posen.

Anmeld

10. august 2011

Kamelia

Stort tillykke og åhhhh hvor er det synd for dig at nyheden ikke blev din!

Ønsker dig al mulig held og lykke med graviditeten.

Knus Kamelia 

Anmeld

10. august 2011

Kit

STORT TILLYKKE Sikke en glædelig nyhed. 

Jeg håber du vender tilbage til baby.dk, da jeg gerne vil følge din graviditet.

Pøj pøj med fremtiden skal I i hvert fald have.

Kit

Anmeld

10. august 2011

Vivian87

Baagøe skriver:

Men du skriver og jeg citerer: "Er ked af at se så mange forlade baby.dk fordi der desværre findes folk som ikke forstår, at selvom man er medlem af et babysite så findes der noget der hedder privatliv!"

Når der er sket en fejl, er det vel ikke fordi folk ikke forstår ens ønske om privatliv, men fordi der netop er sket en fejl...

Ikke lige i dette specifikke tilfælde nej, men det var sådan generelt ment. Generelt så har jeg oplevet og observeret at der er en del der har forladt baby.dk fordi der desværre findes folk som ikke forstår hvor grænsen mellem offentlig og privat går.

Men det er ikke noget vi skal diskutere i denne tråd, synes jeg ikke, da det ikke var hensigten fra ts's side. Så lad os være enige om at vi er uenige om hvorvidt man har ret til privatliv på et offentligt site

Anmeld

10. august 2011

twinboys

Baagøe skriver:

WTF I'm soooo behind...

Zafir har siden nu

Anmeld

10. august 2011

Laulund87

Femøre skriver:

Men det er jo heller ikke læsernes skyld, anonymiteten er kikset. Når de så læser sådan en besked, ser det er fra Shibby, hvordan fisen skal de så vide du vil holde det for jer selv? For dem, var det jo ude af posen.

Ja for vedkommende er det da virkelig ikke nemt at vide at det var anonymt Det er næppe gjort for at genere...

Nå men tillykke med graviditeten Shibby og held og lykke.

Anmeld

10. august 2011

Kløver

Baagøe skriver:

Men du skriver og jeg citerer: "Er ked af at se så mange forlade baby.dk fordi der desværre findes folk som ikke forstår, at selvom man er medlem af et babysite så findes der noget der hedder privatliv!"

Når der er sket en fejl, er det vel ikke fordi folk ikke forstår ens ønske om privatliv, men fordi der netop er sket en fejl...

Fejlen er vel rettet, og ja er da ærgeligt, men må indrømme jeg aldrig har oplevet, det har været sket før, så selvom det er uheldigt, er det jo ikke et kendt problem herinde.

Stort tillykke med den lille spire

Anmeld

10. august 2011

mettemus80

Tillykke med spiren...

Anmeld

10. august 2011

lailamik

Shibby skriver:

Jeg er den bag indlægget og dette skulle have været absolut hemmeligt! Men grundet en fejl på baby.dk blev min anonymitet ophævet og mine avcocado indlæg gik nettet rundt!!!!

Desværre var der en bruger herfra der har kopieret det videre til andre forums så tak din [slettet af moderator] for at have delt en nyhed jeg ville have været den første til at fortælle!

Men ja..Nyheden er ude. Jeg er 10 uger henne i morgen! Så må vi håbe at alt ender godt på trods af mavesmerter 

Forlader baby.dk,graviditetsupdates bliver derved heller ikke noget jeg vil dele med jer herinde. Selv som anonym kunne jeg ikke være i fred!

Babyen skulle,hvis alt går som det skal komme til verden til marts 2012..

Katherina

Var det DIG!? ihhhh først og fremst tillykke!!   

Ej hvor er det bare dumt at nogle skal være såden der Havde ellers glædet mig såååååå meget at finde ud af hvem du var, og følge dig med din gradvidtet  

Håber du kommer til at have en god gravidtet, og alt det bedste til jer og kommende baby  ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.