Mit avocadotrip var en baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Pige2009

SjeBets skriver:

der var en kikser i det tekniskle for en uge siden ca, hvor alle anonyme fik fjernet deres anonyme status så alle kunne se hvem der havde skrevet hvad. tror det er DET som Katarina er ked af. fordi hendes indlæg var anonymt. 

Men ja jeg er med dig, hvis man ligger noget ud må man regne med at det kommer rundt. Men kan nu godt forstå man er lidt skuffet når der nu blev tager forhold i mod at være anonym ... 

Tillykke med spiren 

Det er jeg helt med på og bemærkningen var møntet på vedkommende jeg citerede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Isabella_mor

øv hvor trælst man ikke kan holde noget for sig selv folk har så travlt med at feje foran andres dør hele tiden.. 

jeg er da ked af at du forlader Baby.dk det burde slet ikke være nødvendigt...  

Men stort tillykke med graviditeten . det er da dejligt for dig og din kæreste... 

håber at se dig herinde om nogen tid alligevel (forhåbentlig fordi du ikke kan undvære os )  

Kærlig hilsen Isabella..

Anmeld

10. august 2011

Frøken J.

chael skriver:

ØØØØVVVV... Hvor er det bare noget forbandet svineri!!!!!

Gid hendes røv må klø og hendes arme er for korte!!!

Selvfølgelig skal lille babyspire nok blive siddende og vokse sig stor og stærk og komme ud til jer i marts

Men stort til dig!!

*CAmilla 33+0

Haha, elsker det udtryk 

Men stort tillykke ts!

Anmeld

10. august 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Henrik er ikke herinde mere...

WTF I'm soooo behind...

Anmeld

10. august 2011

Ka+Ma=Be

Shibby skriver:

Jeg er den bag indlægget og dette skulle have været absolut hemmeligt! Men grundet en fejl på baby.dk blev min anonymitet ophævet og mine avcocado indlæg gik nettet rundt!!!!

Desværre var der en bruger herfra der har kopieret det videre til andre forums så tak din [slettet af moderator] for at have delt en nyhed jeg ville have været den første til at fortælle!

Men ja..Nyheden er ude. Jeg er 10 uger henne i morgen! Så må vi håbe at alt ender godt på trods af mavesmerter 

Forlader baby.dk,graviditetsupdates bliver derved heller ikke noget jeg vil dele med jer herinde. Selv som anonym kunne jeg ikke være i fred!

Babyen skulle,hvis alt går som det skal komme til verden til marts 2012..

Katherina

Jeg er ked af, at du ikke selv har kunne få lov til at dele nyheden først! Med det sagt, så rigtig mange gange tillykke og alt held og lykke med den lille ny!  

Anmeld

10. august 2011

patella

SjeBets skriver:

der var en kikser i det tekniskle for en uge siden ca, hvor alle anonyme fik fjernet deres anonyme status så alle kunne se hvem der havde skrevet hvad. tror det er DET som Katarina er ked af. fordi hendes indlæg var anonymt. 

Men ja jeg er med dig, hvis man ligger noget ud må man regne med at det kommer rundt. Men kan nu godt forstå man er lidt skuffet når der nu blev tager forhold i mod at være anonym ... 

Tillykke med spiren 

Hey det har jeg også oplevet!!! Så der HAR været en fejl på baby... jeg KUNNE heller ikke forstå at noget MEGET privat jeg havde skrevet, pludselig ikke var anonymt mere - det MÅ da bare ikke ske... jeg vil godt nok tænke mig om før jeg opretter noget anonymt mere...

Tillykke til Shibby!!!!

Anmeld

10. august 2011

Pige2009

Vivian87 skriver:

Det kan jeg kun give dig ret i, men når man skriver i den tro at man er anonym og man så grundet en fejl på foraet ikke er det alligevel, så vil jeg mene at privatlivets fred er blevet krænket

Men du skriver og jeg citerer: "Er ked af at se så mange forlade baby.dk fordi der desværre findes folk som ikke forstår, at selvom man er medlem af et babysite så findes der noget der hedder privatliv!"

Når der er sket en fejl, er det vel ikke fordi folk ikke forstår ens ønske om privatliv, men fordi der netop er sket en fejl...

Anmeld

10. august 2011

Saram

Shibby skriver:

Jeg er den bag indlægget og dette skulle have været absolut hemmeligt! Men grundet en fejl på baby.dk blev min anonymitet ophævet og mine avcocado indlæg gik nettet rundt!!!!

Desværre var der en bruger herfra der har kopieret det videre til andre forums så tak din [slettet af moderator] for at have delt en nyhed jeg ville have været den første til at fortælle!

Men ja..Nyheden er ude. Jeg er 10 uger henne i morgen! Så må vi håbe at alt ender godt på trods af mavesmerter 

Forlader baby.dk,graviditetsupdates bliver derved heller ikke noget jeg vil dele med jer herinde. Selv som anonym kunne jeg ikke være i fred!

Babyen skulle,hvis alt går som det skal komme til verden til marts 2012..

Katherina

Øv, hvor er det træls at folk skal gøre sådan.

Trist du forlader siden, har været dejligt med dine indlæg herinde.

Alt godt til dig fremover!

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

10. august 2011

Caroline86

Stort tillykke med graviditeten!

Jeg håber den kommer til forløbe problemfrit og resultatet bliver fantastisk

Det er virkelig ærgeligt når der sker den slags fejl som der skete herinde men anonymitets vanskelighederne Det er jo desværre det man risikerer med teknik Men der er ikke noget at gøre ved det! Surt at der var nogen der følte behovet for at sprede nyheden for Jer Det ville jeg også være ked af...

Pøj pøj og god vind fremover

Anmeld

10. august 2011

CamillaValby

Stort tillykke med spiren

Er ked af at læse at du forlader siden, men er meget glad på jeres vegne at jeres store drøm er lykkes. Og jeg ønsker jer kun det bedste frem over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.