Mit avocadotrip var en baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Chalala85

Jeg er den bag indlægget og dette skulle have været absolut hemmeligt! Men grundet en fejl på baby.dk blev min anonymitet ophævet og mine avcocado indlæg gik nettet rundt!!!!

Desværre var der en bruger herfra der har kopieret det videre til andre forums så tak [slettet af moderator] for at have delt en nyhed jeg ville have været den første til at fortælle!

Men ja..Nyheden er ude. Jeg er 10 uger henne i morgen! Så må vi håbe at alt ender godt på trods af mavesmerter 

Forlader baby.dk,graviditetsupdates bliver derved heller ikke noget jeg vil dele med jer herinde. Selv som anonym kunne jeg ikke være i fred!

Babyen skulle,hvis alt går som det skal komme til verden til marts 2012..

Katherina

Først stort tillykke

Og ja så en kæmpe hvor er det surt at nogen ikke kan holde deres fedtfingre for dem selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Frk Mig

Jeg er den bag indlægget og dette skulle have været absolut hemmeligt! Men grundet en fejl på baby.dk blev min anonymitet ophævet og mine avcocado indlæg gik nettet rundt!!!!

Desværre var der en bruger herfra der har kopieret det videre til andre forums så tak [slettet af moderator] for at have delt en nyhed jeg ville have været den første til at fortælle!

Men ja..Nyheden er ude. Jeg er 10 uger henne i morgen! Så må vi håbe at alt ender godt på trods af mavesmerter 

Forlader baby.dk,graviditetsupdates bliver derved heller ikke noget jeg vil dele med jer herinde. Selv som anonym kunne jeg ikke være i fred!

Katherina

Stort tillykke med avocado babyen  

Og alt held og lykke med maven .. håber i får det godt ..

Anmeld

10. august 2011

chael

Katherina

ØØØØVVVV... Hvor er det bare noget forbandet svineri!!!!!

Gid hendes røv må klø og hendes arme er for korte!!!

Selvfølgelig skal lille babyspire nok blive siddende og vokse sig stor og stærk og komme ud til jer i marts

Men stort til dig!!

*CAmilla 33+0

Anmeld

10. august 2011

Mor til L&S

Det er også nyt for mig - og STORT TILLYKKE

Ønsker Jer alt held og lykke

Anmeld

10. august 2011

Pipsle2012

Kan godt forstå du er gal over at du ikke kunne få lov at være anonym og selv fortælle nyheden.

Men du skal ihvertfald have et stort tillykke med graviditeten  

Anmeld

10. august 2011

Pige2009

Vivian87 skriver:

Jeg kan godt forstå din reaktion, og havde handlet præcis som dig! Er ked af at se så mange forlade baby.dk fordi der desværre findes folk som ikke forstår, at selvom man er medlem af et babysite så findes der noget der hedder privatliv!

Men det skal i hvert fald ikke forhindre mig i at give dig et kæmpe stort tillykke med mavsen med på vejen Jeg håber at alt går godt, og at du kommer til at nyde både graviditet og baby

Hvis man vælger at være bruger på et offentligt forum som baby.dk, så vælger man også selv, hvad der skal nettet rundt og  hvad man vil holde privat...

Anmeld

10. august 2011

NinaNymannMadsen

ej hvor træls at der bare en nogen der ikke kan holde sin mund. personen burde skamme sig.

men kæmpe stort tillykke med den lille i maven og held og lykke med alt ting frem over, håber det hele kommer til at køre rigtig godt.

Anmeld

10. august 2011

Pige2009

Shibby skriver:

Desværre var der en bruger herfra der har kopieret det videre til andre forums så tak din [slettet af moderator] for at have delt en nyhed jeg ville have været den første til at fortælle!

Katherina

Som tidligere skrevet så skal du have stort tillykke med graviditeten. Har du talt med Henrik om fejlen? Det er da ret træls, når det er så stor en nyhed.

Held og lykke med det hele...

Anmeld

10. august 2011

Pipsle2012

chael skriver:

Gid hendes røv må klø og hendes arme er for korte!!!

Hehehehe  Sidder her for mig selv og griner højlydt

Den var god den sætning der  Den bliver jeg lige nødt til at huske til en anden god gang

Anmeld

10. august 2011

SjeBets

Baagøe skriver:

Hvis man vælger at være bruger på et offentligt forum som baby.dk, så vælger man også selv, hvad der skal nettet rundt og  hvad man vil holde privat...

der var en kikser i det tekniskle for en uge siden ca, hvor alle anonyme fik fjernet deres anonyme status så alle kunne se hvem der havde skrevet hvad. tror det er DET som Katarina er ked af. fordi hendes indlæg var anonymt. 

Men ja jeg er med dig, hvis man ligger noget ud må man regne med at det kommer rundt. Men kan nu godt forstå man er lidt skuffet når der nu blev tager forhold i mod at være anonym ... 

Tillykke med spiren 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.