Hvor længe sove i barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Mussen2

patella skriver:

Hov det havde jeg faktisk også  Det kan den da sagtens!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Christina.78

Har altså heller aldrig hørt om detr med 2 årige og fiksering

hvor står det henne????

Hos min kommunale DP sover de stadig i vogn med sele på...?!!

Anmeld

10. august 2011

Mussen2

Min er også kommunal

Anmeld

10. august 2011

Tullemuzz

Vores søn er lige blevet 2år og han dagplejemor kan ikke længere få ham til og sove i barnevognen så nu sover han på en madras i hendes stue

Anmeld

10. august 2011

Kløver

Mussen2 skriver:

Hvor længe sover børn i deres barnevogn, jeg tænker på hvor gammel er de?

Sover de til middag når de kommer i børnehave?

Vi får barn nr. 2 når vores datter er 2,7 år, mon ikke vi kommer til at skal bruge en barnevogn mere?

Eller kan hun vænnes til at sove inde?

Det mest normale er til de er 2-3 år, så ville nok ikke investere i en ekstra barnevogn

Anmeld

10. august 2011

Mussen2

10. august 2011

Mussen2

Maja84 skriver:

Det mest normale er til de er 2-3 år, så ville nok ikke investere i en ekstra barnevogn

Jeg må se tiden an, håber da jeg kan undgå en barnevogn mere, men synes heller ikke hun skal smides ud af vognen før hun er klar. men kan man ligesom påvirke situationen var det jo rart

Anmeld

10. august 2011

Kløver

Mussen2 skriver:

Jeg må se tiden an, håber da jeg kan undgå en barnevogn mere, men synes heller ikke hun skal smides ud af vognen før hun er klar. men kan man ligesom påvirke situationen var det jo rart

Tror jeg da sagtens i kan, snak evt med sp hvordan i bedst gør det, da i jo gradvist kan vænne hende ud af barnevognen, nogle bv stopper man jo også med at bruge før end andre, pga liggelængden

Anmeld

11. august 2011

Mussen2

Maja84 skriver:

Tror jeg da sagtens i kan, snak evt med sp hvordan i bedst gør det, da i jo gradvist kan vænne hende ud af barnevognen, nogle bv stopper man jo også med at bruge før end andre, pga liggelængden

Ja, det er nok en god ide at snakke med DP. Det kan jo også være hun får en vogn i overskud. Eller måske vi kan bruge klapvognen med en lift og voksi, men det kommer nok helt an på hvor koldt det er i februar.

Anmeld

11. august 2011

MinNoah

I odense er der ingen regler om børn over to år ikke må sove med sele Lyder da som en underlig regel... Ku forstå hvis der ku være noget farligt i det, men jeg vil da ikke kalde det fiksering, men nærmere en sikkerhed - så længe barnet gerne vil sove i vognen, så synes jeg da bare de skal blive ved med det.

Min søn blir to om en uge, og jeg har ikke i sinde at stoppe med barnevognen pga det. Han sover så dejligt deri.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.