Hvor længe sove i barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.782 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Mussen2

Hvor længe sover børn i deres barnevogn, jeg tænker på hvor gammel er de?

Sover de til middag når de kommer i børnehave?

Vi får barn nr. 2 når vores datter er 2,7 år, mon ikke vi kommer til at skal bruge en barnevogn mere?

Eller kan hun vænnes til at sove inde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

serinasmor

Mussen2 skriver:

Vi får barn nr. 2 når vores datter er 2,7 år, mon ikke vi kommer til at skal bruge en barnevogn mere?

tjaee ... til de ikke kan være i den mere

i de fleste kommunale dp'er må de ikke sove i barnevogn efter de er fyldt 2 år ... herefter bliver barnet vænnet til at sove inde ... det kan man jo selvfølgelig også sagtens gøre derhjemme

Anmeld

10. august 2011

chael

Mussen2 skriver:

Som jeg svarede i den anden tråd SÅ stoppede vi med barnevognen, da min datter var 2 år. Da de på det tidspunkt i dagplejen ikke længere må sove i sele.

SÅ den kørte vi videre hjemme

*Camilla 33+0

Anmeld

10. august 2011

L.J.L

Mussen2 skriver:

Så vidt jeg ved så sover børnehavebørn ikke i barnevogn, men i fællesrum på nogle madrasser. Så du behøver vel egentlig ikke at spendere i en ny barnevogn tænker jeg

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

serinasmor skriver:

tjaee ... til de ikke kan være i den mere

i de fleste kommunale dp'er må de ikke sove i barnevogn efter de er fyldt 2 år ... herefter bliver barnet vænnet til at sove inde ... det kan man jo selvfølgelig også sagtens gøre derhjemme

Her i Odense må de sove i barnevognen til de ikke kan ligge i den mere alt også selvom de ligger lidt krøllet sammen i den.

Eller de ikke gider sove til middag mere

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

Det er nok svært at sige det kommer jo meget an på barnet og om det er klar til at skibbe sin middagslur.

Men hvis jeres ældste barn stadig sover til middag når den lille kommer kan den så ikke sove inden for med et åben vindue?

Nicklas er 2 og 2 måneder og han sover stadig i barnvogn nogle dage noget mere end andre og nogle dag slet ikke.

Anmeld

10. august 2011

Hasselnødden

chael skriver:

Som jeg svarede i den anden tråd SÅ stoppede vi med barnevognen, da min datter var 2 år. Da de på det tidspunkt i dagplejen ikke længere må sove i sele.

SÅ den kørte vi videre hjemme

*Camilla 33+0

Så når Elias f.eks. fylder 2 år og dp holder inde med at sove i barnevogn, så skal han sove indenfor herhjemme? Vidste jeg slet ikke. Men der er jo lidt tid endnu, nogen måneder indtil januar. Gad vide om hun fortæller os det på et tidspunkt... hans dp

Anmeld

10. august 2011

Christina.78

Cecilie sover også stadig i barnevogn og hun er fra marts 09..dp har haft børn der sov på madras inden for men hvis de kan lide at sove i vognen og kan være i den synes hun det er ok at blive deri..synes jeg også selv for Cecilie har aldrig brudt sig om at sove i seng indenfor..

Anmeld

10. august 2011

chael

Hasselnødden skriver:

Så når Elias f.eks. fylder 2 år og dp holder inde med at sove i barnevogn, så skal han sove indenfor herhjemme? Vidste jeg slet ikke. Men der er jo lidt tid endnu, nogen måneder indtil januar. Gad vide om hun fortæller os det på et tidspunkt... hans dp

Nej nej, det SKAL Man ikke nødvendigvis.

Vi valgte bare at gøre det

Det er jo op til jer selv om I vil blive ved med at lade jeres søn sove ude i barnevogn

De må bare ikke lade børn på 2 år og opefter sove i sele i dagplejen.

Det er deres regler. Men de gælder jo ikke hjemme, kun hos institutioner!

*Camilla 33+0

Anmeld

10. august 2011

chael

L.J.L skriver:

Så vidt jeg ved så sover børnehavebørn ikke i barnevogn, men i fællesrum på nogle madrasser. Så du behøver vel egentlig ikke at spendere i en ny barnevogn tænker jeg

Min søn sover i det der hedder en krybbe. Det er en forvokset barnevogn, som jeg mener de gerne må sove i længere, end i en barnevogn?!

*CAmilla 33+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.