36+4 - nu er der ikke længe til :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Jemion

RiUL skriver:

Ja, det er vi også Eller vi mangler lidt småting, men det tager vi hen ad vejen

Glæder I jer ikke helt vildt? hihi

Jo glæder mig så meget at jeg er begyndt at drømme om fødslen om natten nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

RiUL

Jemion skriver:

Jo glæder mig så meget at jeg er begyndt at drømme om fødslen om natten nu

Ej hvor sjovt! Det er jeg også Og drømte i nat, at vi havde fået ham med hjem, og jeg var helt rundt på gulvet da jeg vågnede, for drømmen virkede bare så virkelig 

Anmeld

11. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

RiUL skriver:

Nu er der ca 3,5 uge til termin Den 3. september

Hvor er det vildt at tænke på, og det er nok egentlig heller ikke helt gået op for mig

Alt er som det skal være, maven er ikke for stor og tung Og ingen strækmærker, vægten siger +8,5 kg, ingen vand i kroppen. Træner stadig dagligt. Og nu gør mine ribben heldigvis ikke ondt mere  

Knus Rikke 

Hvor er du dog bare brand hamrende smuk gravid! 

Glæder mig til at se et billede af lillefisen 

Anmeld

11. august 2011

RiUL

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor er du dog bare brand hamrende smuk gravid! 

Glæder mig til at se et billede af lillefisen 

Tak søde 

Anmeld

11. august 2011

***S***

RiUL skriver:

Tak, og i lige måde smukke

- Ja, så klar som man nu kan blive, det er ikke rigtig gået op for mig, at han kommer ud lige om lidt Er I ved at være klar?

Tak!

Det gik lidt op for mig imorges, puhaa nu der kun 1 måneds tid tilbage... Hehe..

Nej, Vi er slet ikke klar, vuggen står stadig hos maleren og mangler stadig at få købt de sidste små ting også skal jeg lige ha vasket det sidste tøj.  Meen jeg er helt sikker på vi når det!  Tror jeg tager det så "roligt" fordi det ikke er gået helt op for mig endnu at det er i næste månede det er VORES tur...

Man bliver nok os først rigtig klar den dag vandet går og man får sin baby i armen! Glæder mig til at hører mere fra dig og se indholdet i din fine mave!

Anmeld

11. august 2011

PiaRW

Hold op hvor bærer du graviditeten flot!

Anmeld

11. august 2011

Lotus86

RiUL skriver:

Tak smukke Du var satme også bare så smuk med din stooore flotte mave 

Ih, glæder mig også til at se ham, håber at alt går godt hjemme hos jeres lille familie?

Det kan jeg godt forstå, det er simpelthen også det største, det er helt ubeskriveligt..

Her går det bare super godt, Valdemar er den nemmeste lille baby, og jeg nyder virkelig at være mor

Anmeld

11. august 2011

RiUL

***S*** skriver:

Tak!

Det gik lidt op for mig imorges, puhaa nu der kun 1 måneds tid tilbage... Hehe..

Nej, Vi er slet ikke klar, vuggen står stadig hos maleren og mangler stadig at få købt de sidste små ting også skal jeg lige ha vasket det sidste tøj.  Meen jeg er helt sikker på vi når det!  Tror jeg tager det så "roligt" fordi det ikke er gået helt op for mig endnu at det er i næste månede det er VORES tur...

Man bliver nok os først rigtig klar den dag vandet går og man får sin baby i armen! Glæder mig til at hører mere fra dig og se indholdet i din fine mave!

Der er også massere af tid til småting endnu hehe

- Men jeg tror heller ikke det går op for mig, før jeg har født Synes det er så underligt at tænke på at det allerede er i næste måned, synes næsten lige jeg er blevet gravid

Anmeld

11. august 2011

RiUL

PiaRW skriver:

Hold op hvor bærer du graviditeten flot!

Tak!

Anmeld

11. august 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er simpelthen også det største, det er helt ubeskriveligt..

Her går det bare super godt, Valdemar er den nemmeste lille baby, og jeg nyder virkelig at være mor

Glæder mig så meget til at opleve det hele 

Ih, hvor er det bare skønt at høre at det går godt, og at han er så dejlig Glæder mig til at se nogle billeder af ham, og se hvor stor han er blevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.