36+4 - nu er der ikke længe til :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Hold kæft altså hvor er du bare flot gravid, blir lige overrasket hver gang... Pift pift siger jeg bare....

Glæder mig til snart at se din lille basse

Tak smukke Du var satme også bare så smuk med din stooore flotte mave 

Ih, glæder mig også til at se ham, håber at alt går godt hjemme hos jeres lille familie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

RiUL

HeidiØ skriver:

Arh, men altså.. du er saftsusemig smuk/drømme gravid altså!  Det må jeg sige. Den sidder bare hvor den skal den mave!

Tak 

- Ja, den sidder lige midt på maven, og er lidt i vejen til tider griner..

Anmeld

11. august 2011

RiUL

Mishca skriver:

Jeg må følge trop med de andre. Du er da bare en smuksak af en gravid. 

By the way. Sejt at du stadig dyrker dagligt motion 

Hihi tusind tak 

- Jeg kan slet ikke lade være, ellers bliver jeg simpelthen så udmattet og får virkelig trætte ben  

Anmeld

11. august 2011

RiUL

Mira0911 skriver:

WOW....Sikke en flot mave... 

Taaak 

Anmeld

11. august 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

Ja hvad skal jeg snart sige... det mest passende ord endnu engang...SMUK! Den mave er så smuk og det er bæreren bestemt også

Btw... still love the toilet pictures hehe

Tak smukke  Uh, glæder mig også til at vi skal se din mave, når den blir rigtig stor hehe

- Hahaha, ja - jeg prøvede faktisk inde foran spejlet, men lyset er bare så dårligt, så jeg holder mig til toilettet - denne gang, dog uden wc papir griner

Anmeld

11. august 2011

MaybeBaby

RiUL skriver:

Nu er der ca 3,5 uge til termin Den 3. september

Hvor er det vildt at tænke på, og det er nok egentlig heller ikke helt gået op for mig

Alt er som det skal være, maven er ikke for stor og tung Og ingen strækmærker, vægten siger +8,5 kg, ingen vand i kroppen. Træner stadig dagligt. Og nu gør mine ribben heldigvis ikke ondt mere  

Knus Rikke 

Gud hvor lækker! - men det er jo selvfølgelig også en september-mave og skønt at høre at du har det godt, for der er godt nok mange, der døjer nu. Jeg har det heldigvis som dig - både med strækmærker, ubehag og vægten. Det gør hele forløbet lidt nemmere. Men det er jo virkelig snart for dig! Uha, det er helt uvirkelig, hva stort mavekram Mette - 34+4

Anmeld

11. august 2011

Chalala85

RiUL skriver:

Tak smukke  Uh, glæder mig også til at vi skal se din mave, når den blir rigtig stor hehe

- Hahaha, ja - jeg prøvede faktisk inde foran spejlet, men lyset er bare så dårligt, så jeg holder mig til toilettet - denne gang, dog uden wc papir griner

hihi glæder mig også til min bliver stor og fin.. Synes nu den er godt på vej allerede haha... kommer pic. senere

Jeg synes helt kalrt også du skal holde dig til toilet-billederne. Det giver så god karma, med eller uden toiletpapir

Anmeld

11. august 2011

RiUL

MaybeBaby skriver:

Gud hvor lækker! - men det er jo selvfølgelig også en september-mave og skønt at høre at du har det godt, for der er godt nok mange, der døjer nu. Jeg har det heldigvis som dig - både med strækmærker, ubehag og vægten. Det gør hele forløbet lidt nemmere. Men det er jo virkelig snart for dig! Uha, det er helt uvirkelig, hva stort mavekram Mette - 34+4

Ja, nemlig Hehe

- Ej hvor dejligt at du heller ikke døjer Vi er bare heldige, er vi 

Jo, fuldstændigt uvirkeligt, kan slet ikke forstå det.. Det kommer nok først når han kigger ud hehe

Men der er jo heller ikke længe til at det er jeres tur Ih, blir så spændende at se alle de små bebser hihi

Anmeld

11. august 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

hihi glæder mig også til min bliver stor og fin.. Synes nu den er godt på vej allerede haha... kommer pic. senere

Jeg synes helt kalrt også du skal holde dig til toilet-billederne. Det giver så god karma, med eller uden toiletpapir

Ja, den blir garanteret rigtig fin og stor

-Glæder mig til at se billede senere  

Anmeld

11. august 2011

Chalala85

RiUL skriver:

Ja, den blir garanteret rigtig fin og stor

-Glæder mig til at se billede senere  

Håber jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.