Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaValby skriver: Ihh smukke det er jo lige om lidt Glæder mig til at se billeder af lillefisen. Nu kan det snart ske hvornår det skal være
Ihh smukke det er jo lige om lidt Glæder mig til at se billeder af lillefisen. Nu kan det snart ske hvornår det skal være
Ja, det er slet ikke gået op for mig, at det er lige om lidt Puha Men vi glæder os. Blir spændende at se hvornår han vil ud til os
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Katte87 skriver: Smuuk smuk mave! Nu er der ikke længe til!
Smuuk smuk mave! Nu er der ikke længe til!
Taaak Nej, der er godt nok ikke længe til
Jemion skriver: Tusind tak er også glad for det Tror vi er så klar som man kan blive, Hvad med jer ?
Tusind tak er også glad for det
Tror vi er så klar som man kan blive, Hvad med jer ?
Ja, det er vi også Eller vi mangler lidt småting, men det tager vi hen ad vejen
Glæder I jer ikke helt vildt? hihi
Fenja09 skriver: Hvor er det bare en super flot mave! /Fenja
Hvor er det bare en super flot mave!
/Fenja
Tusind tak
frk-stoltze skriver: GUD hvor har du bare en smuk gravid krop
GUD hvor har du bare en smuk gravid krop
Tusind tak for det
Sof skriver: Hold nu op hvor er du flot gravid Jeg er slet ikke misundelig
Hold nu op hvor er du flot gravid Jeg er slet ikke misundelig
Hihi, taaak for det
Nessie skriver: Flot mave
Flot mave
Taak
***S*** skriver: Smuk, smuk mave!! Der er ikke længe til nu, er I klar!?
Smuk, smuk mave!!
Der er ikke længe til nu, er I klar!?
Tak, og i lige måde smukke
- Ja, så klar som man nu kan blive, det er ikke rigtig gået op for mig, at han kommer ud lige om lidt Er I ved at være klar?
RiUL skriver: Nu er der ca 3,5 uge til termin Den 3. september Hvor er det vildt at tænke på, og det er nok egentlig heller ikke helt gået op for mig Alt er som det skal være, maven er ikke for stor og tung Og ingen strækmærker, vægten siger +8,5 kg, ingen vand i kroppen. Træner stadig dagligt. Og nu gør mine ribben heldigvis ikke ondt mere Knus Rikke
Nu er der ca 3,5 uge til termin Den 3. september
Hvor er det vildt at tænke på, og det er nok egentlig heller ikke helt gået op for mig
Alt er som det skal være, maven er ikke for stor og tung Og ingen strækmærker, vægten siger +8,5 kg, ingen vand i kroppen. Træner stadig dagligt. Og nu gør mine ribben heldigvis ikke ondt mere
Knus Rikke
Ja hvad skal jeg snart sige... det mest passende ord endnu engang...SMUK! Den mave er så smuk og det er bæreren bestemt også
Btw... still love the toilet pictures hehe
Kruse90 skriver: Hvor er du fiiinHvad for en form for motion dyrker du dagligt?
Hvor er du fiiinHvad for en form for motion dyrker du dagligt?
Tak
Jeg dyrker 30 minutters motionstræning, og derefter (mild) styrketræning i fitness center
- Synes det er rigtig dejligt at få rørt sig lidt, ellers får jeg simpelthen så "ømme" ben hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128