Puha, jeg tør slet ikke tænke på, hvor surrealistisk det må være at gå rundt derhjemme sammen, når man har truffet sådan en svær beslutning.
Jeg synes edder fileme, det lyder til, at du klarer det godt!!
Du skal i hvert fald slet ikke undskylde, at du ikke skrev noget til mig, for mit ordnede sig jo rimeligt hurtigt igen, mens du stadig stod midt i alt dit, så der kan ikke være noget kvitteri der! Men jeg er rigtig glad for, at du ikke synes, jeg er en skid, når jeg ikke rigtigt magtede at få skrevet til dig alligevel. Vid bare, at jeg i hvert fald tænkte meget på dig.

Hvor er det flot, du har tabt dig 7 kg! Så skal der da vist heller ikke mere af den krop. Har du ingen appetit eller er den ved at komme igen?
Og så har jeg det forøvrigt fint. Pyha og gudskelov for det. Alt er godt herhjemme igen og jeg er temmeligt actionpacked og glad. Vi hygger os sammen og så er husbond så småt ved at føle sig parat til at gå på arbejde igen, så han begynder nok snart at kigge sig om efter et job. Så håber jeg bare, han kan finde et, han bliver glad for, så han ikke får så meget tid til at gå rundt og gå i spåner af kedsomhed, ulykke og for mange tanker...
Stort knus fra mig
Anmeld