Hvordan har I det tøser....???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2009

Hyner

ivfmarie skriver:

Hej Søde Hyner

Dejligt med et pip fra dig, og det er skønt at du trods alt er ved godt mod .

Jeg er gået på skarp kur fra den 1/1, og jeg må sgu indrømme at jeg har fået masser af energi og overskud ud af det! Jeg er kommet rimelig godt igennem det jeg gerne ville nå, og ikke mindst er jeg glad fordi jeg synes, at jeg har været en god mor for mine børn i denne ferie - det kniber nemlig lidt i hverdagen .

Jeg er spændt på at høre hvad banken siger, og jeg krydser max fingre for at alt falder ud til det bedste!

Knus Marie

Jarmen en goid start på kur er vel det halve af arbejdet??? Jeg selv har tabt 7kilo på halvanden mdr, det er nok mest i frustration, men min kost har jeg nu også ændret gevaldigt.. Så håber jeg bare at jeg kan holde den nede...

Og ja tiden er knap, når man har fuldtidsjob og man skal lave mad, holde hus, handle ind og vaske tøj samt have kvalitetstid med unger og mand....
Det er dælme ikke legoland det hele....

Om ikke andet skal du i hvert fald heppes på i håb om at kiloene rasler af dig med lynets hast.... Selvom jeg nu synes du er en fabelagtig nice LADY....

Krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2009

Hyner

ka li ja skriver:

hej søde!
dejligt at hører at det går bedre.
håber virkelig for jer at han kan beholde huset
havde i en go jul og godt nytår ellers?

vi holdte 3 jul. en hos min mor, en hos far og en hos mortens forældre ;o)
til nytår var vi her sammen med min søster, stille og roligt.
jeg har arb mellem jul og nytår, så jeg har mig lige en velfortjent mini ferie, som slutter torsdag morgen.
så derfor vil jeg tage et smut i h og m i morgen, og ned og købe ind til sushi, så vi kan få det i morgen aften. der kommer mortens kusine nemlig og spiller med os
og så skal jeg holde sushi-middagsselskab for mine 4 folkeskoleveninde og deres mænner og der skal vi nok også spille lidt

jo og så er jeg begyndt at se lidt mere tv end jeg plejer men alle de der kanaler trækker... er især meget optaget af miami inc. på discovery travel. det er da det fedeste program ever

fra mig

Jo tak både jul og nytår gik overraskende godt, selvom jeg var noget nervøs for hvad tiden skulle gå med... Men jeg har da fået besøgt en masse af de gamle venner, som man desværre har ladet i stikken eftersom man fik familie

Det lyder nu ganske hyggeligt med sushi og dejligt selvskab.... Synes faktisk det fiske skide ser så forbandet lækkert ud men om jeg tør og spise det.... YAIKS... Jeg kan bare normalt ikke li det som kommer vandet medmindre det er rejer... Mon ikke jeg kommer til det en dag???

Ihhh altså det tv er også kun for at ødelægge samværet mellem familie og venner... Timerne flyver jo bare afsted uden man lægger mærke til noget som helst...

Så er det jo godt du snart skal på job, så du kan bruge tiden fornuftigt

Krams

Anmeld

6. januar 2009

Hyner

birgittemarie skriver:

Kære Henriette

Jeg er så ked af at høre, at I har bestemt jer til at gå fra hinanden! Og jeg er rigtig ked af, at jeg ikke har fået skrevet noget til dig i den anledning. Som du måske har læst, lå mit forhold også i krise på det tidspunkt, du skrev om det første gang og siden har jeg ikke fået snøvlet mig sammen til at skrive til dig.
Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor hæsligt det må være, hvis I stadigvæk bor sammen? Jeg håber bare, at det er fordi, du slet ikke har andre end venskabelige følelser tilbage for ham, at du virker som om, du klarer det godt?

Har du fundet noget andet at bo i? Undskyld, hvis du har skrevet det før, for det har jeg ikke set og jeg har tænkt meget på dig.

Stort knus fra Birgitte

Sødeste BM, du skal slet ikke spekulerer i dårlig samvittighed over du ikke har skrevet... Du har jo haft rigeligt i dit eget trummerum... (hvilket jeg faktisk heller ikke har skrevet til dig om men så kan vi jo kalde det kvit??) Ja det er/har ikke været det sjoveste at gå herhjemme når man så meget gerne vil videre nu når beslutningen er taget... Nej jeg har ikke fundet noget at bo i, da jeg ligesom skulle være afklaret med om huset skal skrives i hans navn eller om det skal sælges... Og det får vi så at vide på fredag.... så meget for han kan sidde i det alene.. Det ville nu være så meget lettere..

Hvad med dig, hvordan har DU det???

Krams mig

Anmeld

7. januar 2009

birgittemarie

Puha, jeg tør slet ikke tænke på, hvor surrealistisk det må være at gå rundt derhjemme sammen, når man har truffet sådan en svær beslutning.
Jeg synes edder fileme, det lyder til, at du klarer det godt!!

Du skal i hvert fald slet ikke undskylde, at du ikke skrev noget til mig, for mit ordnede sig jo rimeligt hurtigt igen, mens du stadig stod midt i alt dit, så der kan ikke være noget kvitteri der! Men jeg er rigtig glad for, at du ikke synes, jeg er en skid, når jeg ikke rigtigt magtede at få skrevet til dig alligevel. Vid bare, at jeg i hvert fald tænkte meget på dig.

Hvor er det flot, du har tabt dig 7 kg! Så skal der da vist heller ikke mere af den krop. Har du ingen appetit eller er den ved at komme igen?

Og så har jeg det forøvrigt fint. Pyha og gudskelov for det. Alt er godt herhjemme igen og jeg er temmeligt actionpacked og glad. Vi hygger os sammen og så er husbond så småt ved at føle sig parat til at gå på arbejde igen, så han begynder nok snart at kigge sig om efter et job. Så håber jeg bare, han kan finde et, han bliver glad for, så han ikke får så meget tid til at gå rundt og gå i spåner af kedsomhed, ulykke og for mange tanker...

Stort knus fra mig

Anmeld

7. januar 2009

Lise

Hvordan det går? Hmm...ikke specielt godt, hvis man nu skal være ærlig.... Julen og nytåret var fint med masser af familietamtam, og det var ganske hyggeligt. Derefter er det hele gået lidt fløjten... Forholdet vakler en del, men vi prøver at se om det kan reddes - og så har jeg en eksamen på mandag som jeg er røv-nervøs for og mangler at læse en del til... Pyh, der er mange ting indeni mit hoved. Godt jeg ikke har så travlt på job i denne uge.. Så fyldt med energi..hmm, ikke just!

Henriette - godt at læse at det går ok hos dig/jer. Det er selfølgelig ikke rart i denne periode, hvor alting skal falde på plads, men forhåbentlig kan du snart skabe dig nogle nye rammer for dit og Emmas liv.. Jeg håber for dig at det snart falder på plads for dig - og at Kennet kan sidde i huset selv naturligvis...
Og tillykke med de minus 7 kg!

Knus fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.