Hvordan har I det tøser....???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. januar 2009

Hyner

Måske et mærkeligt indlæg, men her efter juleræset og nytårsfesten, vil jeg gerne vide hvordan i har det...
Er i fyldt med ny og vild energi eller har i dårlig samvittighed over i ikke nåede det i ville i ferien???

Jeg selv har det faktisk okay, dog ser jeg frem til at komme på job igen så dagene kan gå lidt hurtigere. Kennet skal atter engang i banken på fredag og der kommer så den endelige beslutning om han kan sidde i huset selv... Så jeg håber og ber til han kan, så vi alle kan komme videre... For det her er hverken for børn uden tænder eller gamle røvhuller...

Men i skal bare vide at jeg holder øje med jer, selvom jeg ikke er så aktiv mere...

Mange krams og et forsinket godt nytår herfra....
Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2009

Kaufie

Det lyder godt du er ved godt mod - jeg kan slet ikke forestille mig hvordan I har kommet gennem jul og nytår i jeres splittede familie. Men klart at du glæder dig til at komme på job, så du kan få tankerne brugt på noget andet.

Her er der stilhed før stormen - jeg får så vanvittig travlt den kommende uge fordi alt vedr. 2008 skal afsluttes - samtidig med at de nye opgave allerede hober sig op foran mig..... En ting er jeg sikker på : jeg kommer ikke til at kede mig.

Men jo, jeg glæder mig til at komme ind i en hverdag igen - ikke mindst for Williams skyld. Synes det er gået lidt op i hat, briller og nattøj til langt op ad formiddagen på det sidste. Det skal der selvfølgelig også være plads til - men drengen har jo brug for noget mere udfordrende, så jeg tror det er godt for os alle at komme i gang igen.

Og nej, jeg nåede ikke alt det jeg grene ville i ferien - fx ligger bryllupsbillederne stadig i en bunke (fra 3/3-07!!) og vi har stadig ingen skabsplads i soveværelset...

Anmeld

4. januar 2009

Siber

ja her går det fint tak.
Vi har ferie i hele januar, som står på pakke ned og flytte!
Jeg tror nok jeg har nået det jeg skulle i ferien, jeg skulle bare holde juleferie og bare være sammen med mand og børn! Men jeg nåede dog ikke til frisøren, så det skal jeg den 6 januar!

Det lyder godt at du også har det godt. Jeg vil krydse fingrer for jer på fredag!

Knus Siber

Anmeld

4. januar 2009

ivfmarie

Hej Søde Hyner

Dejligt med et pip fra dig, og det er skønt at du trods alt er ved godt mod .

Jeg er gået på skarp kur fra den 1/1, og jeg må sgu indrømme at jeg har fået masser af energi og overskud ud af det! Jeg er kommet rimelig godt igennem det jeg gerne ville nå, og ikke mindst er jeg glad fordi jeg synes, at jeg har været en god mor for mine børn i denne ferie - det kniber nemlig lidt i hverdagen .

Jeg er spændt på at høre hvad banken siger, og jeg krydser max fingre for at alt falder ud til det bedste!

Knus Marie

Anmeld

4. januar 2009

ka li ja

hej søde!
dejligt at hører at det går bedre.
håber virkelig for jer at han kan beholde huset
havde i en go jul og godt nytår ellers?

vi holdte 3 jul. en hos min mor, en hos far og en hos mortens forældre ;o)
til nytår var vi her sammen med min søster, stille og roligt.
jeg har arb mellem jul og nytår, så jeg har mig lige en velfortjent mini ferie, som slutter torsdag morgen.
så derfor vil jeg tage et smut i h og m i morgen, og ned og købe ind til sushi, så vi kan få det i morgen aften. der kommer mortens kusine nemlig og spiller med os
og så skal jeg holde sushi-middagsselskab for mine 4 folkeskoleveninde og deres mænner og der skal vi nok også spille lidt

jo og så er jeg begyndt at se lidt mere tv end jeg plejer men alle de der kanaler trækker... er især meget optaget af miami inc. på discovery travel. det er da det fedeste program ever

fra mig

Anmeld

5. januar 2009

birgittemarie

Kære Henriette

Jeg er så ked af at høre, at I har bestemt jer til at gå fra hinanden! Og jeg er rigtig ked af, at jeg ikke har fået skrevet noget til dig i den anledning. Som du måske har læst, lå mit forhold også i krise på det tidspunkt, du skrev om det første gang og siden har jeg ikke fået snøvlet mig sammen til at skrive til dig.
Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor hæsligt det må være, hvis I stadigvæk bor sammen? Jeg håber bare, at det er fordi, du slet ikke har andre end venskabelige følelser tilbage for ham, at du virker som om, du klarer det godt?

Har du fundet noget andet at bo i? Undskyld, hvis du har skrevet det før, for det har jeg ikke set og jeg har tænkt meget på dig.

Stort knus fra Birgitte

Anmeld

5. januar 2009

Nadi

Hej Hyner
Hvor dejligt at høre fra dig, jeg har sådan tænkt på dig, så det er dejligt at høre du er okay.
Jeg er fyldt med ny energi efter en skøn juleferie i sommerhus, men også lidt dårlig samvittighed over at jeg ikke fik læst de lektier jeg gerne ville i ferien , men nu hvor jeg ikke har et job mere skulle der gerne være tid til at jeg kan ta revcance!

Håber også du er fyldt med positiv energi og at både dig og Kennet snart kan komme videre.

KNUS

Anmeld

5. januar 2009

Muffinmus

Jo jo, har det fint... er lidt tung i røven efterhånden, men det er jo hvad man kan forvente ikke
Glæder mig til hun kommer ud til os, men har det sådan set fint nok lige nu.
Glæder mig til barslen starter om 6 arbjedsdage, dog spredt ud over de næste 3 ugers tid.
Nytåret gik stille og roligt synes jeg. Og julen lige sådan men elsker også julen

Anmeld

6. januar 2009

Hyner

Kaufie skriver:

Det lyder godt du er ved godt mod - jeg kan slet ikke forestille mig hvordan I har kommet gennem jul og nytår i jeres splittede familie. Men klart at du glæder dig til at komme på job, så du kan få tankerne brugt på noget andet.

Her er der stilhed før stormen - jeg får så vanvittig travlt den kommende uge fordi alt vedr. 2008 skal afsluttes - samtidig med at de nye opgave allerede hober sig op foran mig..... En ting er jeg sikker på : jeg kommer ikke til at kede mig.

Men jo, jeg glæder mig til at komme ind i en hverdag igen - ikke mindst for Williams skyld. Synes det er gået lidt op i hat, briller og nattøj til langt op ad formiddagen på det sidste. Det skal der selvfølgelig også være plads til - men drengen har jo brug for noget mere udfordrende, så jeg tror det er godt for os alle at komme i gang igen.

Og nej, jeg nåede ikke alt det jeg grene ville i ferien - fx ligger bryllupsbillederne stadig i en bunke (fra 3/3-07!!) og vi har stadig ingen skabsplads i soveværelset...

Puha ja du har da vidst rigeligt at se til i den kommende tid, men det er da bare dejligt her i denne finanskrise... Ved os har de nemlig atter engang varslet fyringer... Håber jeg slipper, for det ville da være endnu et ryk ned af...

Men ellers så lyder det da super hyggeligt med nattøj til op at formiddagen... Ihh altså.....

Det med billederne kender jeg kun alt for godt

Krams

Anmeld

6. januar 2009

Hyner

Siber skriver:

ja her går det fint tak.
Vi har ferie i hele januar, som står på pakke ned og flytte!
Jeg tror nok jeg har nået det jeg skulle i ferien, jeg skulle bare holde juleferie og bare være sammen med mand og børn! Men jeg nåede dog ikke til frisøren, så det skal jeg den 6 januar!

Det lyder godt at du også har det godt. Jeg vil krydse fingrer for jer på fredag!

Knus Siber

Hvor bliver det bare spændende og høre om når i er faldet på plads derovre... Synes det er vildt fedt i tør.... Hatten af for det...

Hvordan gik det ved frisøren???

Krams

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.