flotte møbler sælges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. august 2011

mamiolvi

mamiolvi skriver:

Ja men det er det her også , aner bare ikke sorten... tror det er fra indien

kunne det være noget så er det dit for 600 kr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

mamiolvi

onlyme skriver:

Det skal jeg nok,.

har solgt spisebordet..

Anmeld

10. august 2011

Pullemulle

mamiolvi skriver:

hermed nogle billeder af kisterne, det er træ, bare tynd træ.. se billeder..
højde 52 med toppen....
længde 67
brede 50

Er det sådan at jeg kan holde dem "reserveret" til senere i dag? Det er min mor der er interesseret i en kiste og jeg søger bare for hende. Vi bor på sjælland men har familie i silkeborg, og jeg tror snart at noget familie der bor tæt på os skal besøge dem i silkeborg. Men det vil kræve at jeg kan holde dem til i aften i hvert fald, til min mor kommer hjem og så vi kan ringe rundt til familien der ville kunne hente for os. Men er det iorden med dig?

Anmeld

10. august 2011

mamiolvi

Pullemulle skriver:

Er det sådan at jeg kan holde dem "reserveret" til senere i dag? Det er min mor der er interesseret i en kiste og jeg søger bare for hende. Vi bor på sjælland men har familie i silkeborg, og jeg tror snart at noget familie der bor tæt på os skal besøge dem i silkeborg. Men det vil kræve at jeg kan holde dem til i aften i hvert fald, til min mor kommer hjem og så vi kan ringe rundt til familien der ville kunne hente for os. Men er det iorden med dig?

Det Kan vi godt aftale, bare du så lover at vende tilbage , desværre er mange som aldrig vender tilbage ... bor ikke så langt fra silkeborg , kan evt leveres for 100 kr ...

Anmeld

10. august 2011

Pullemulle

mamiolvi skriver:

Det Kan vi godt aftale, bare du så lover at vende tilbage , desværre er mange som aldrig vender tilbage ... bor ikke så langt fra silkeborg , kan evt leveres for 100 kr ...

Jeg skal nok love at vende tilbage i aften, uanset om hun vil have dem eller ej får du svar. Det er også bare møg irriterende ikke at vide om de ville have det eller ej, og det er respektløst bare at springe fra uden at give besked.

Jeg kan nok først give besked lidt sent i aften, for min mor skal noget og jeg mener først hun er hjemme ved 21-tiden. Men jeg giver besked hurtigst muligt.

Anmeld

10. august 2011

mamiolvi

Pullemulle skriver:

Jeg skal nok love at vende tilbage i aften, uanset om hun vil have dem eller ej får du svar. Det er også bare møg irriterende ikke at vide om de ville have det eller ej, og det er respektløst bare at springe fra uden at give besked.

Jeg kan nok først give besked lidt sent i aften, for min mor skal noget og jeg mener først hun er hjemme ved 21-tiden. Men jeg giver besked hurtigst muligt.

Det er bare i orden ...

Anmeld

10. august 2011

mamiolvi

henh01 skriver:

bliver desværre for dyrt når det også skal fragtes

hvad koster fragten? kan godt gå ned i pris, hvis vi kan blive enige,

Anmeld

10. august 2011

Pullemulle

mamiolvi skriver:

Det er bare i orden ...

Jeg må desværre springe fra med kisterne. Min mor siger at det bliver for dyrt med fragt og så er kun kun interesseret i en. Vi har ikke kunne få fat på vores familie i silkeborg men vi regner ikke med at de har plads i bilen pga barnevogn mm.

Anmeld

10. august 2011

mamiolvi

Pullemulle skriver:

Jeg må desværre springe fra med kisterne. Min mor siger at det bliver for dyrt med fragt og så er kun kun interesseret i en. Vi har ikke kunne få fat på vores familie i silkeborg men vi regner ikke med at de har plads i bilen pga barnevogn mm.

ja men det er helt oki.. tak fordi du meldte tilbage....

Anmeld

11. august 2011

onlyme

mamiolvi skriver:

har solgt spisebordet..

Hej :-)

Virkelig undskyld jeg ikke har givet lyd fra mig før idag men har bare haft en dreng der har været ekstremt umulig og ked af det,. Så har simpelthen ikke haft tid til at sætte mig ved computeren før nu..!

Men manden vil ikke så gerne skifte stil,. Så det var kun godt du kom af med bordet ;-) Held og lykke med salg af resten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.