flotte møbler sælges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. august 2011

Darling<3

mamiolvi skriver:

ret svært at beskrive, hårdt pap eller sådan, altså de er jo 100 procent stabile, men jeg kan ikke forklare det..

Uhhh, de kister giver mig gåsehud, har selv 2 stående, og hamre altid fødderne ind i dem, kæft det gør nuller!!!

Men de er guld værd til at opbevare ting i!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

mamiolvi

onlyme skriver:

Okey :-)

Jeg kunne måske godt være interesseret i hele molevitten,. Må jeg vende tilbage imorgen ?

ja vend lige tilbage imorgen, men gerne tidlig da jeg jo helst ikke vil sælge noget, hvis du vil købe det hele.... en har bydt på spisebordet...

Anmeld

9. august 2011

mamiolvi

Pullemulle skriver:

Det er helt iorden. De er rigtig fine. Kan du evt tage et billede af den tættere på og af hvordan den ser ud nede i? Og hvor stor er den (mål)? Og hvor bor du?

jeg bor i nærheden af viborg.. vil gerne måle og tage billeder i morgen, men afventer lige om en vil købe det hele...er det oki???

Anmeld

9. august 2011

onlyme

mamiolvi skriver:

ja vend lige tilbage imorgen, men gerne tidlig da jeg jo helst ikke vil sælge noget, hvis du vil købe det hele.... en har bydt på spisebordet...

Det skal jeg nok,.

Anmeld

9. august 2011

mamiolvi

onlyme skriver:

Det skal jeg nok,.

du kan evt sms mig på 60880069...

Anmeld

9. august 2011

Pullemulle

mamiolvi skriver:

jeg bor i nærheden af viborg.. vil gerne måle og tage billeder i morgen, men afventer lige om en vil købe det hele...er det oki???

Det er iorden

Anmeld

10. august 2011

Moar2011

mamiolvi skriver:

ja det kunne jeg nok godt lokkes til...

hvor bor du henne af og hvad skal du have for tvbordet? det mærk træ ikk ?

Anmeld

10. august 2011

mamiolvi

Babyklar skriver:

hvor bor du henne af og hvad skal du have for tvbordet? det mærk træ ikk ?

Bor tæt på Bjerringbro.. venter lige på tilbage melding om en vil have det hele , kunne tv bordet være noget ellers

Anmeld

10. august 2011

Moar2011

mamiolvi skriver:

Bor tæt på Bjerringbro.. venter lige på tilbage melding om en vil have det hele , kunne tv bordet være noget ellers

ja det kunne det måske godt ja

Anmeld

10. august 2011

mamiolvi

Babyklar skriver:

ja det kunne det måske godt ja

tænker at bordet skal koste 700 kr kostede 3000 kr af ny... jeg giver hende lige en halv time til at vende tilbage for samlet køb ellers sælger jeg gerne hver for sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.