Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mamiolvi skriver: tænker at bordet skal koste 700 kr kostede 3000 kr af ny... jeg giver hende lige en halv time til at vende tilbage for samlet køb ellers sælger jeg gerne hver for sig...
tænker at bordet skal koste 700 kr kostede 3000 kr af ny... jeg giver hende lige en halv time til at vende tilbage for samlet køb ellers sælger jeg gerne hver for sig...
hvad træ er bordet , for det sku helst gerne passe det vi har
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: hvad træ er bordet , for det sku helst gerne passe det vi har
mamiolvi skriver: ved jeg faktisk ikke, det er jo købt mørkt.. hvad er det for nogle møbler i har???
ved jeg faktisk ikke, det er jo købt mørkt.. hvad er det for nogle møbler i har???
det hel mørk brun
Babyklar skriver: det hel mørk brun
Har du fået taget billeder og mål af kisterne? Og har du fundet ud af om hende den anden var interesseret i at købe det hele?
Pullemulle skriver: Har du fået taget billeder og mål af kisterne? Og har du fundet ud af om hende den anden var interesseret i at købe det hele?
mamiolvi skriver: Det er dine hvis du vil købe dem er lige ved at tømme stuen så tager lige billeder af dem når de er tømt samt mål af dem
Det er dine hvis du vil købe dem er lige ved at tømme stuen så tager lige billeder af dem når de er tømt samt mål af dem
Mange tak
Pullemulle skriver: Mange tak
henh01 skriver: bliver desværre for dyrt når det også skal fragtes
bliver desværre for dyrt når det også skal fragtes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128