Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeps, 6 uger endnu... Øjs hvor jeg GLÆDER mig enormt meget til at få GULDET i armene....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Jeps, 6 uger endnu... Øjs hvor jeg GLÆDER mig enormt meget til at få GULDET i armene....
Ihh så smuk. Hvorfor har jeg en ide om, at hun kommer før tid?
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ihh så smuk. Hvorfor har jeg en ide om, at hun kommer før tid?
Tak skal du have.... Hvor meget før tid? Har intet imod at hun kommer et par dage før tid...
Bliver jo nysgerrig over hvorfor? Mavens størrelse?
Mira0911 skriver: Tak skal du have.... Hvor meget før tid? Har intet imod at hun kommer et par dage før tid... Bliver jo nysgerrig over hvorfor? Mavens størrelse?
Jeg ved ved faktisk ikke, hehe. Bare en tanke. En uge før evt? Måske fordi det er anden gang jeg tænker sådan. Haha jeg er tosset.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Jeg ved ved faktisk ikke, hehe. Bare en tanke. En uge før evt? Måske fordi det er anden gang jeg tænker sådan. Haha jeg er tosset.
Hehe, vi må se om du har ret... Vil intet have i mod at hun kommer en uge før...
Iiiihhh altså, hvor er det en flot mave. En af de flotteste, rundeste herinde, tror jeg
Kan det virkelig passe, at der kun er 6 uger tilbage? Ja altså, størrelsen, er der jo, men synes da ikke at du skulle være så langt allerede
Nessie skriver: Iiiihhh altså, hvor er det en flot mave. En af de flotteste, rundeste herinde, tror jeg Kan det virkelig passe, at der kun er 6 uger tilbage? Ja altså, størrelsen, er der jo, men synes da ikke at du skulle være så langt allerede
Tak hvor er du sød...
Jo der er kun 6 uger tilbage... Tiden er virkelig fløjet afsted...
Mira0911 skriver: Tak hvor er du sød... Jo der er kun 6 uger tilbage... Tiden er virkelig fløjet afsted...
Så bliver det jo også lige om lidt vi kommer til at se billeder af vidunderet
Nessie skriver: Så bliver det jo også lige om lidt vi kommer til at se billeder af vidunderet
Ja der går ikke længe til... Glæder mig til at vise hende frem...
Mira0911 skriver: Ja der går ikke længe til... Glæder mig til at vise hende frem...
Og der er en heeeel masse der glad vil sidde og kigge på billederne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128